Kat eet babyvoer

Laatst liet mijn vrouw per ongeluk een potje baby voeding van onze pas geboren baby vallen. Voordat ze het kon opruimen was onze kat er al als de kippen bij en at alles van de vloer op, blijkbaar vond ze het lekker. Elke keer als als we de baby gaan voeren staat onze kat er naast in de hoop ook wat te kunnen krijgen (krijgt ze natuurlijk niet), maar ze eet haar eigen kattenvoer nu ook minder goed. Ik heb bij de lokale dierenwinkel al om advies gevraagd en die hebben me verschillende kattenvoer laten proberen in de hoop dat de kat beter gaat eten. Dat werkt al wel iets beter, maar nog niet helemaal hoe ik gehoopt had. Weet iemand of 1x baby voer eten slecht is voor je kat en wat ik kan doen om mijn kat weer normaal te laten eten?
 
Beide mogen niet te veel zout, en verder vrijwel alle mensen voer. En voor baby's gelden op het gebied van bacteriën hogere eisen.

Glas splinters eten kan wel zeer schadelijk zijn.
 
waarschijnlijk vond je kat het babyvoer gewoon lekkerder als zn eigen brokken... als katten iets minder gaan eten is niet heel erg.. vooral erop letten of die niet teveel afvalt.. En vooral consequent zijn met het niet geven idd van ''babyvoer''..
 
Terug
Bovenaan