Katje kwijt, hormonen gevonden

He bah, sinds zaterdag ben ik 1 van mijn katertjes kwijt (broertjes), hij is pas 8 maandjes, klein en heel speels en ik mis hem zoooo. Gelukkig is ie wel gechipt 2 weken geleden.

Nog niet veel last gehad van de hormonen, maar nu ben ik de hele tijd verdrietig en zoek me rot, alles al gebeld, briefjes bij buren in de bus, maar niemand weet waar hij is. Zijn broertje is ook radeloos en dat vind ik nog het zieligst. Hij zoekt 'm overal.

Kan wel huilen, hopelijk komt ie snel terug!!!

ach ik hoop dat hij snel terecht komt.ik heb hier ook een klein poesje van 9wkn lopen en mijn oudere poes ben ikook weleens kwijt geweest.die stond na 4dgn ineens weer voor de deur.ik zal voor je duimen;-)

Aah, ik kan me je gevoel wel voorstellen. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn poes niet buiten komt (albino dus mag niet), kan ik haar ook niet snel kwijtraken. Zeker met die hormonen van nu is het nog moeilijker volgens mij, en zeker als je z'n broertje ook ontdaan ziet. Sterkte ermee, en zal duimen dat ie snel weer terug is!

Ach, wat vervelend! Ik weet een beetje hoe je je voelt. Wij hebben 1 april onze kat moeten laten inslapen en daar ben ik nu nog verdrietig van en ik mis hem ontzettend! Ik hoop dat 'ie snel weer teruggewandeld komt! Gelukkig is hij gechipt! Sterkte!

Wij hebben ook een jong poesje en 4wkn geleden was ze ook 2dgn weg..
Had al naar t asiel gebeld en aan de buren gevraagd.
bleek ze op een schoolpleintje te zitten en de weg niet meer terug kon vinden..
zo zielig maar gelukkig kwam onze buurvrouw haar teug brengen toen ze haar zo zielig zag zitten op t pleintje..
jullie katertje komt ook vast gauw weer thuis...
sterkte

Ik hoop dat ie ook bij het schoolpleintje zit! Gister gekeken, kon hem niet vinden. Nu dag 4... Vanavond over hem gedroomd, dat ie terug was. Ik helemaal blij en toen werd ik wakker...
Na 't werk ga ik gelijk weer zoeken

Terug
Bovenaan