Katje kwijt, hormonen gevonden

Verschrikkelijk is dat als poezen wegblijven. Kan dan aan niets anders meer denken. Zo verdrietig word je ervan.

Ik hoop dat 'ie snel weer voor de deur staat. is hij misschien op vrijerspad? Of al gecastreerd?

Precies, ik ben er de hele dag mee bezig, constant op zoek!

Hij is al gecastreerd een paar weken geleden, gelukkig, maarja, misschien heeft ie idd gewoon de lentekriebels

Ohh wat vervelend voor jullie, wij hebben zelf ook 2 katten. Broer en zus noorseboskatten onze kerel is gecastreerd maar elk voorjaar ook liefdes pad! Ze komen niet buiten maar hij zit wel steeds voor het raam te mauwen!
Gelukkig is hij gechipt, als ik jullie was zou ik het asiel in de buurt op de hoogte brengen.
Ik hoop dat jullie hem snel terug vinden.
Sterkte!
Groetjes Fiona (oktober mama)

We hebben hem gevonden!!!!
Gisteravond belde een mevrouw op die 2km van ons vandaan woont dat ze een katje zag lopen, al een paar dagen! Hij is flink vermagert, maar niet gewond en ik ben zooooo BLIJ!!!
Zijn broertje ook en hij heeft de hele nacht op bed geslapen, zo lief. Hij is nog wel een beetje schrikkerig, maar jippie!!

heey meid

wat fijn dat je hem terug hebt tis echt naar dat je je diertje kwijt bent wij hebben het ook een keertje mee gemaakt en je mist ze meteen pff maar gelukkig hij is er weer

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan