katoenen luiers

hoi allemaal,

ik heb 5 kids en keek perongeluk in het verkeerde forum dus zo zie je maar lees je ook nog eens wat.ik heb bij de eerste 3 gewoon die vierkante teddy(nemen meeste vocht op) niet in de droger en strijken. en bij de jongste 2 de voorgevormde van kakkaloe en noppies persoonlijk vind ik noppies meer vocht op nemen maar zijn een stuk dikker dus een grotere prop tussen de benen. die van kakkaloe ja vaker verschonen. ik doe het meestal uit bed en soms in bed een schone, gewoon even checken. iedereen zegt je bent al zo druk met 5 kids en dan nog katoenen luiers ik vind het erg leuk om tedoen en die ene trommel extra is ook goed voor de wasmachine komt hij nog eens op 95. maar op 60 krijg ik ze ook gewoon schoon. alleen aan plastic strikslips is moeilijk tekomen, doe ik gewoon via marktplaats, trouwens de luiers ook gekocht hagelnieuw.

succes

inprinciepe zou ik voor Fleur dus beter wasbare luiers moeten gebruiken, want zij heeft nml altijd diarree (we kunnen het een beetje in toom houden door een dieet).
Maar haar billen zijn altijd kapot!

mss dat ik eens een x een luier bestel.

x

Terug
Bovenaan