Katten voorbereiden...?

Wij hebben ook 2 van die wezens die ons als bedienden gebruiken. Toen ik 4 maanden zwanger was hebben we de box al opgezet, helemaal gevuld met balonnen. Ze waren er echt bang voor, paar keer is er een ballon geknalt. M'n zoontje is nu 6 maanden oud en ze wagen het niet om er in te liggen overdag. Snacht gooien we de box vol met zooi (de wipstoel enzo) zodat de box veel minder comfortabel word.

Groetjes Jen

Moeilijk inderdaad met katten. Onze kat mag sowieso niet buiten de woonkamer/keukenverdieping komen. Die is dus al in overtreding als ze de gang oploopt. De deuren van deze verdieping zijn ook altijd dicht.

Ze gaat soms wel in de box liggen, hoewel dit de meeste tijd idd vol ligt met zooi. Maar als de baby er straks is, moet ie toch leeg zijn. Bij de eerste heeft ze het niet gedaan (in de box liggen), maar af en toe betrappen we haar nu. Ik weet ook nog niet hoe ik dat moet oplossen. Als er iets in ligt, doet ze het niet, maar zodra ze er in kan, ligt ze er in. Erg irritant! Ik zou ook graag willen weten of er een afdichtnet voor is.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Ik heb weleens gehoord dat je ballonnen of aluminium folie in de box of bedje kan leggen voordat de baby geboren is. Ik zelf was ook bang dat de katten in de box en bedje zouden springen als de baby erin lag. Maar de katten waren bang voor de baby en kwamen echt niet in de buurt. Ze  liepen er met een grote boog omheen.
Mijn zoon is nu  20 maanden en 1 kat is helemaal dol  met hem.  De slaapkamers zijn altijd gesloten, dus daar kunnen ze niet komen

Groetjes Sonja  

katten hebben een hekel aan aluminiumfolie. Wij leggen altijd folie in de box en het babybedje en de wandelwagen, een paar weken voor de uitgerekende datum (6 weken ofzo) en het heeft bij beide gewerkt. Deze keer doen we het dus net zo. Ze gaan het plekje als eng of onaangenaam beschouwen ipv lekker spannend en nieuw.

succes ermee!!

gr Marjanne

Hoi hoi,

wij hebben de box al beneden staan omdat het een plekje was waar we alle kadootjes konden bewaren. We kregen al zo ontzettend veel en de babykamer was nog niet klaar....onze katten vonden dat een heerlijk plekje, Nu is de babykamer klaar en staat alles boven, hebben we inderdaad balonnen in de box en het wiegje gedaan. 1 keer springen en het was pang!! nu durven ze er niet meer te komen dus voor ons werken de balonnen goed. zal die tip van de alufolie ook eens proberen in de wandelwagen.

Terug
Bovenaan