Kay doet aan Lounge,.. (foto's)

he relaxed man

Gave foto en een heerlijk mannetje.
Enne Kay ..........Tess vraagt of je een keer samen wil relaxen

Groetjes sandra en een kusje van Tess

Stoer zeg!! Chloe (,mijn puntjes pakken niet meer ) zegt die zak is ook wel groot genoeg voor 2.

En julie hebben idd een erg mooie huiskamer en groot, of lijkt dat maar zo?

groetjes pally

Wij hebben wel een ruime huiskamer ja, dus ideaal voor de spelende Kay!
Het is één grote vierkante huiskamer met 2 niveaus. Het keuken gedeelte ligt wat lager. Wij waren dan ook meteen verzot op de huiskamer toen we het huis gingen bezichtigen.. Voor de rest is het maar een gewoon "rijtjeshuis" hoor!

Leuk hoor. Ik ben al blij dat we de box in de huiskamer konden zetten.

Groetjes,
Nelly.

Hey Kay!

Wat zie jij er stoer uit zo zeg! Heeft die mama van jou goed gedaan om daat zo snel een foto van te maken! Wow, ik wou dat Thomas er het geduld voor had zeg! Die heeft veel te veel enthousiasme voor alles om eens rustig te gaan zitten!
Gert-Jan moest overigens wel lachen om dat level-verschil bij jullie, en dat Thomas daar head-first vanaf gleed, waar zou ie die bedklimacties dan van over gehouden hebben??? Volgens GJ dus omdat ik hem lachend zijn gang heb laten gaan bij jou, hahahaha!

-X- Marieke

Haha,.. Ja hij was er echt een kei in!!
Wij de dag erop ook Kay eens zijn gang laten gaan en waarempel, ging ook nog goed ook. Maar ja,  hij heeft goed kunnen afkijken bij Thomas haha..

Maar Kay had eerder het hoogte verschil niet door, dus kroop recht vooruit en dan gaat het natuurlijk ineens stijl naar beneden haha.. Hij kwam er dus niet meer in de buurt hihi.. Maar nu gaat het goed, al gaat het nog lang niet zo rap en  gecontroleerd als die Thomas van jou!! Daar heb ik me echt de ogen bij zitten uitkijken, wat een energie zeg!! Pfew... Daar ius Duracel niks bij!!

Esmé mv Kay

Zoals ik eerder al eens zei: volgens mij is Thomas gemaakt na een bord zelfgemaakte nasi met pepers en knoflook!
Maar kom snel eens kijken hoe Kay ervanaf duikt! Kunnen ze een wedstrijdje houden, hahah!
En wij als angstige mama's maar zitten kijken en ons hart vasthouden, hahah!

Terug
Bovenaan