Hoi mama's,
Er zijn me al vele voor geweest maar nu is Kay ook aan de beurt met een nieuw bedje!!
Niet dat hij de ledikant al is ontgroeit hoor, maar tzt gaat Kay naar de zolderkamer verhuizen waar al een heel mooi groot bed staat. Dit bed is alleen écht heel groot/hoog.
Om hem nu alvast te laten wennen aan een "normaal" bedje is straks de overgang wat minder spannend/eng als hij naar het échte grote bed/slaapkamer verhuist. Een nieuwe kamer op zich is al spannend genoeg!
Dus vanmiddag zijn nieuwe bedje opgezet, matras eronder die er straks naast komt te liggen voor als meneertje er uit rolt (haha..) en nu maar afwachten wat het vanavond gaat brengen... Spannend hoor!
Ik heb wel weer hetzelfde "ruitjes hoeslaken" gekocht zodat dat in ieder geval iéts vertrouwd is. In eerste slaapt Kay nog gewoon in zijn combisleeper, later wil ik een dekbedje gaan proberen.
Heerlijk,.. Nu kan ik m'n kleine manneke weer eens lekker knuffelen als hij in z'n bedje ligt. Wat heb ik daar naar uit gekeken..
Uiteraard zijn eventuele tips welkom!
TOEN..
NU...
ps: Dat ding boven z'n bed is een hemeltje.. Heb het alleen naar boven geklapt omdat Kay er anders in kruipt hahaha...
Esmé mv Kay