Kay heeft een nieuw bedje,...... (tips??)

Hoi mama's,

Er zijn me al vele voor geweest maar nu is Kay ook aan de beurt met een nieuw bedje!!
Niet dat hij de ledikant al is ontgroeit hoor, maar tzt gaat Kay naar de zolderkamer verhuizen waar al een heel mooi groot bed staat. Dit bed is alleen écht heel groot/hoog.

Om hem nu alvast te laten wennen aan een "normaal" bedje is straks de overgang wat minder spannend/eng als hij naar het échte grote bed/slaapkamer verhuist. Een nieuwe kamer op zich is al spannend genoeg!

Dus vanmiddag zijn nieuwe bedje opgezet, matras eronder die er straks naast komt te liggen voor als meneertje er uit rolt (haha..) en nu maar afwachten wat het vanavond gaat brengen... Spannend hoor!

Ik heb wel weer hetzelfde "ruitjes hoeslaken" gekocht zodat dat in ieder geval  iéts vertrouwd is. In eerste slaapt Kay nog gewoon in zijn combisleeper, later wil ik een dekbedje gaan proberen.

Heerlijk,.. Nu kan ik m'n kleine manneke weer eens lekker knuffelen als hij in z'n bedje ligt. Wat heb ik daar naar uit gekeken..

Uiteraard zijn eventuele tips welkom!

TOEN..

NU...

ps: Dat ding boven z'n bed is een hemeltje.. Heb het alleen naar boven geklapt omdat Kay er anders in kruipt hahaha...

Esmé mv Kay

Hoi,

Echt tips kan ik je niet geven, maar het ziet er in ieder geval erg leuk uit.
Chloë is er vanaf de eerste dag/nacht lekker in blijven liggen als ze moest gaan slapen.
Wel komt ze er zelf uit als ze de slaap uit heeft dus hebben we de klink omhoog gezet dat ze de kamer niet zelf af kan.

Ik moet nog steeds foto's maken van haar kamertje en dan zal ik snel foto's laten zien.

groetjes pally.
En veel succes vanavond.

Zo Kay, wat een mooi bed heb jij gekregen zeg! Ennuh Esmé, ik denk dat het allemaal wel los zal lopen met dat uit bed vallen. Maar je weet het natuurlijk niet!

Merijn ging toen hij bijna 2 jaar was naar het juniorbedje en kwam er het eerste jaar nog niet eens zelf uit. Hij riep altijd als hij wakker was en ik moest hem eruit halen. De eerste weken hebben we het ledikantje in zijn kamertje laten staan, omdat hij 's middags niet in het juniorbedje wilde slapen, maar 's avonds wel. Na een paar weken was hij gewend en kon het ledikantje naar de babykamer.

Succes

Groetjes Fonske.

Oh Esmé, je gaat hem vanavond echt zo groot vinden in zijn eigen kleine-grote jongens bed..... Ik vond het met Gijs toen echt een mijlpaal en die was al ruim 2 toen hij erin ging. Leuk hoor en wat heeft ie toch een mooie kamer!

Wij hebben toen trouwens wel zo'n plankje tegen het eruit vallen erbij gekocht. Gijs lag en ligt nog steeds trouwens altijd met z'n hoofdje tegen de bovenkant van het bed en in de begintijd lag hij ook vaak tegen dat plankje aan. Toch op zoek naar 'geborgenheid'. Thuis is hij er nooit uitgevallen, op vakantie wel een keer.

En inderdaad: één van de grote voordelen van een bed is dat je er eindelijk weer bij kunt om kusjes te geven en zachtjes te knuffelen als ze al (of nog) liggen te slapen.

Geniet er lekker van!
Groetjes
Susan

ps. Hoe is het met zijn waterpokken? Ergste alweer gehad?
ps-nog één: die winkel waar je het jasje van Kay hebt gekocht dat ik zo leuk vond, hebben ze niet bij ons in de buurt. Maar bedankt voor het doorgeven!

Kay heeft het super goed gedaan!!

Uiteraard het eerste half uur er in en er uit klimmen, maar daarna is hij gewoon netjes gaan slapen!! Trots!!

Op naar de volgende nacht.. Hopelijk net zo'n succes hahaha!

Esmé mv Kay

Gaaf bedje!

Je hebt geen tips meer nodig, hij weet nu hoe het moet.
Bij ona is na een weekje de extra matras weg gegaan, ze bleef netjes liggen. Nu komt ze er alleen maar uit als ze niet kan slapen of wakker is (maar ook niet altijd). Ik ben meteen over gegaan naar een dekbedje, eerst met slaapzak nog aan, ivm met het onder de deken vandaan kruipen, maar al snel bleek dat ze eigenlijk best netjes onder de deken blijft en het is warm genoeg. De slaapzak werd/wordt te klein, en dit is heerlijk, lekker instoppen voor het slapen gaan.

Veel plezier van je nieuwe kamer! Wat worden ze toch snel groot

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan