Kay heeft een nieuw bedje,...... (tips??)

Jeetje Kay wat wordt jij al een grote vent! En je hebt een super leuke kamer hoor!
Fabio is ook onderweg naar een nieuwe kamer: het babybehang is er al af, nu de muren verven en de nieuwe meubeltjes erin.
Ik ben benieuwd of hij het net zo kanp doet als jij!

Groetjes van Cissy

Wat stoer, zo'n groot bed!!! en knap dat Kay al zo goed heeft geslapen zijn eerste nacht.
Ik krijg ook de kriebels als ik die grote bedden zie maar ga toch nog maar even wachten, ik vind Linde nog zo klein.
Roos was bijna 3 toen ze naar een groot bed overging, dat ging vanaf dag een heel goed en zelfs nu komt ze er niet graag zelf uit en gaat mij roepen.
Dat samen op het bed lezen en knuffelen lijkt me wel echt super ipv over de rand duiken.
Ben benieuwd naar nacht 2.

groetjes Daniëlle

Wat een stoer bed zeg!!! Toevallig hoorde ik mijn papa en mama er ook over babbelen, maar zij weten het nog niet zeker, iets over dat ik zou gaan lopen keten en mijn bed in en uit. (ach altijd al geweten dat ze een beetje gek zijn die pa en ma van mij)

Wat zal jij lekker languit slapen en je hele bed door woelen, heerlijk gewoon en dan die stiekumme knuffels van je moeder, als ze denkt dat je slaapt...

Kay je hebt maar mooi getroffen. Ik hoop dat mijn papa en mama ook overgehaald zijn.

Groetjes Elisa

Dit is nog geen écht groot bed hoor,. Maar een peuterbedje.. Eerst effe oefenen!!

Maar vanavond is hij er niet eens uitgekomen en slaapt nu tussen zijn knuffel-zooi als een roosje!!

Eerst natuurlijk, na het voorlezen,  half bij hem in bed gekropen en neus aan neus gelegen en liggen giegelen,.. Zo heerlijk,.. zucht..

Hij geniet er zichtbaar erg van, en ik ook!!

Ik ben erg opgelucht dat het zo voorspoedig verloopt..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan