Kay in het zwembadje (foto's)

Wat een geweldige foto's
Wat hebben jullie toch weer fotogenieke mama's

Liefs Ilse mv Danique

Haai, ik heb me suf lopen zoeken naar een geschikt badje. Wij hebben geen tuin maar een dakterras en dus stenen op de vloer. Zo'n badje vond ik niks omdat als ie omrolt hij met zijn hoofje op de stenen kan komen. Dus wat heb ik gedaan?

Ik heb gewoon een rubberboot gekocht whahaha

Een opblaasbare bodem en stevige randen om hem heen, nu kan ie zoveel omrollen als ie wil!
Alleen de paddles heb ik er maar niet bij genomen

Groetjes van Cissy

Wat leuk zeg die foto's. Ik moet nog op zoek naar een zwembadje maar nog geen tijd gehad.

Groetjes sandra

Wat een gave foto's allemaal zeg!!!

Leuk die serie van Kay, knap dat hij het bad al zelf kan opblazen!!!

En die in die teil bij opa en oma vind ik ook errug mooi Anke!!!

En wat veel foto's van Yoëll zeg!!!

Zo'n band heb ik ook nog ergens liggen, wel een goed idee om die in het badje te gebruiken!
We hebben een erg groot bad, dus niet echt veilig voor Marin, maar aan die band had ik nog niet gedacht!

Wat zijn die badfoto's toch gaaf hè!! Heel leuk allemaal!!

Die bandana heb ik voor een paar weken terug bij H&M kids gehaald in Breda.
Hij is er in diverse maten en kost 3,90 euro (als ik me niet vergis).
Hij is lichtblauw met (niet echt kindvriendelijk whaha) die pirate doodshoofdjes er op, haha..

Ik vond hem wel erg grappig en stoer staan!

Het badje is maar één meter doorsnee en koste maar 3,99 bij de Blokker!! Super badje voor de kleine en zeer zeker voor op het balkon! Ik had me ook rot gezocht naar een badje..

Veel badder plezier nog!!

Esmé mv Kay

Esmé, wat een lekker ventje heb je toch! En weer enorm leuke foto's!!

Grtz. Poppetje71

Hai hai
Ook Thomas is afgelopen vrijdag in badje geweest Ik heb me rot gezocht voor een badje en uiteindelijk bij de Hema een babybadje gekocht. Wel een klein badje. Thomas kruipt er zo uit. Hij vindt mieren ook heel interessant.

Dat badje van Nijntje vind ik wel heel erg leuk  mag ik vragen waar je die gekocht hebt???
Liefs Esther mv Thomas

Bij bart smit.
Maar ik denk dat ze die ook wel bij toys 'r' us en intertoys enzo hebben.
Overal bij de speelgoedzaken waar nijntje is, is het badje.

Er zit een opblaasbare zonnekap op, dat is best handig.

Terug
Bovenaan