A
Anoniem
Guest
Hoi mama's,
Afgelopen week heel wat meegemaakt, zo ook het zelfstandig kunnen lopen van Kay! Voor vele al de normaalste zaak van de wereld, maar wij hebben er nog even op moeten wachten..
Hij liep dan wel enkele losse passen als hij wist dat hij uiteindelijk bij een bank, tafel oid uit kwam, maar helemaal los dat was nog te eng. Maar sinds een week banjert meneer stevig door de kamer en is er zelfs al een beetje rennen bij!
Het ziet er zo ongelooflijk lief en stoer uit.. Hij vind het ook zo leuk dat hij de hele dag aan het lopen blijft en uiteindelijk bekaf in de Fatboy ploft.
Ik ben zo ongelooflijk trots op mijn kleine lieve ventje!!
Ik heb wel nog een super tip voor de niet-lopers op dit forum;
Neem een handoek en vouw deze van punt naar punt (zoals hoofddoek) en rol hem op. Doe de handoek voor om de borst van je klein en dan onder de oksels door en pak de doek bij de uiteindes vast. Je kindje hangt dan min of meer in de doek. Til zo je kleine op zijn voetjes en ondersteun hem bij het lopen. Ze hebben zo het idee dat ze het helemaal zelf doen. Let wel op dat je de kleine niet tilt of draagt, het is alleen ter ondersteuning als je kleine balans verliest of gaat vallen. Dus in principe je kleine zelf laten lopen met een héél klein beetje hulp.. Succes verzekerd!! Zie maar eens het snoetje van ze! Ze vinden het prachtig!!
Esmé mv kay