Kay kan eindelijk lopen!!

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Afgelopen week heel wat meegemaakt, zo ook  het zelfstandig kunnen lopen van Kay! Voor vele al de normaalste zaak van de wereld, maar wij hebben er nog even op moeten wachten..

Hij liep dan wel enkele losse passen als hij wist dat hij uiteindelijk bij een bank, tafel oid uit kwam, maar helemaal los dat was nog te eng. Maar sinds een week banjert meneer stevig door de kamer en is er zelfs al een beetje rennen bij!

Het ziet er zo ongelooflijk lief en stoer uit.. Hij vind het ook zo leuk dat hij de hele dag aan het lopen blijft en uiteindelijk bekaf in de Fatboy ploft.

Ik ben zo ongelooflijk trots op mijn kleine lieve ventje!!

Ik heb wel nog een super tip voor de niet-lopers op dit forum;

Neem een handoek en vouw deze van punt naar punt (zoals hoofddoek) en rol hem op. Doe de handoek voor om de borst van je klein en dan onder de oksels door en pak de doek bij de uiteindes vast. Je kindje hangt dan min of meer in de doek. Til zo je kleine op zijn voetjes en ondersteun hem bij het lopen. Ze hebben zo het idee dat ze het helemaal zelf doen. Let wel op dat je de kleine niet tilt of draagt, het is alleen ter ondersteuning als je kleine balans verliest of gaat vallen. Dus in principe je kleine zelf laten lopen met een héél klein beetje hulp.. Succes verzekerd!! Zie maar eens het snoetje van ze! Ze vinden het prachtig!!

Esmé mv kay

He goed zeg Kay, en wat is het schattig als ze lopen. Zo'n klein waggelend kontje

Liefs sandra

Hoi Esmé

de tip van jou passen we hier al enkele weken toe... Meike vindt het heel gezellig allemaal maar ze doet het liever nog niet zelf, de schat... Maar ze kan het best maar ze lijkt het wat eng te vinden.

Jee wat zal Kay z'n wereld veranderd zijn, zomaar ergens heen lopen.
 Ik weet van Isa, die sliep als een blok toen ze net kon lopen, die was zó moe van al dat gewandel maar ze kon er ook niet meer mee stoppen haha..

Kijk wel uit naar het moment dat Meike gaat lopen, dan is ze minder gefrustreerd en hopelijk zal ze beter slapen...

Veel plezier met de lopende kay (kan ie lekker helpen met de verbouwing)

Groetjes Renske

Joehoe!!!
Kay gaaf man!
Ik moet het ook eens gaan proberen, alleen met mama samen is het ook wel heel gezellig... Is de rest van de wereld ook zo leuk?

grtz Stef

Wow Kay wat goed! Weet je wat leuk is, door plassen lopen! En dan een beetje stampen, dat spetterd zo leuk (mama vond het iets minder, we moesten weg en mijn broek was drijfnat)

Veel plezier, kusjes van Tess

Wat een mijlpaal he............... Wees maar lekker trots op je kleine grote mannetje!

Groetjes
Susan

Dat moment heeft hij speciaal voor deze week bewaard!!

Wat goed joh!

Hier alleen nog een paar stapjes van de tafel naar de bank en weer terug, maar zal die tip straks eens even gaan proberen.

Gr. Marieke en Lyanne

Go Kay! Wat moet dat een mooi gezicht zijn. En wat fijn dat hij nu juist gaat lopen, een leuke afleiding.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan