Kay kan eindelijk lopen!!

hee wat goed Kay!

en die handdoek is een goede tip, gaan we bij Ivar ook eens proberen (hoewel hij nu nog niet eens aan 2 handen loopt, hij gaat direct weer zitten...)

liefs Jenneke

Hoi Kay,

Wat ontzettend knap dat je nu zelf de wereld in kan stappen.Geweldig leuk nieuws!

Liefs Kitty en een dikke knuffel van Tess

Hey Kay, goed van je hoor! Want het is best een beetje eng hè, om zo ineens helemaal alleen een flink stuk te gaan lopen. Maar ook weer errug leuk!

Groetjes,
mv Tijs

Knap hoor, lekker in het rond te kunnen stappen! Bedankt voor de tip, je hoort het wel als het hier ook een succes is..
Groetjes Laura mv Thom

Hey Meis,

Wat super zeg dat Kay nu ook het lopen heeft ontdekt....kan ie mooi mama bezig houden haha of ze het nog niet druk genoeg heeft met de verbouwing....
1 ding scheelt....zolang als je met hem bezig bent heb je wel ff je gedachten ergens anders....

Echt gaaf hoor....SUPER KAY dat heb je goed gedaan....

Liefs Denise

Hoi Esmé!

Echt goed van Kay dat ie nu ook los loopt!
Weer een mijlpaal!
En wat je schreef in mijn topic klopt ook wel, maar dan kijk ik ook naar die foto's van een jaar geleden en dan denk ik goh wat is het hard gegaan. Gelukkig dat je dan foto's en filmpjes hebt om het allemaal terug te kijken. En wat staat ons nog te wachten hahahha een hele hoop leuke dingen!!

liefs jen mv mike

GO KAY, GO KAY! JE BENT DE BESTE, JE BENT DE BESTE.

Ik kom snel eens met je spelen oké, groetjes van Jente (en Fennie)

Terug
Bovenaan