Kay meets Finn (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Vandaag waren we even lekker in het stadspark van Breda, worden we bij toeval aangesproken door iemand die vraagt: "Volgens mij ben jij Esmé".

Staat ineens Tessie voor me met Finn!!

Natuurlijk héél gaaf zo'n spontane ontmoeting en heb er uiteraard gelijk wat foto's van genomen (uhm,.. laten maken)!

Hier ben ik met kay aan de wandel.. Hij wil niks liever..

Hier zit Kay nog nietsvermoedend te spelen met op de achtergrond (rechts) Tessie met Finn (wit shirt) op schoot..

Hoi Finn!! Ik ben Kay..

Leuk jullie eens ontmoet te hebben!

Esmé mv kay

Nou ja zeg................ Als dat geen toeval is zeg. Wat ontzettend leuk, zo'n spontane ontmoeting (je bent echt nergens meer veilig voor de JG-forumleden haha)! En wat een leuke foto's van jullie mannetjes. Ook leuk om Tessie een keer te zien (als is het dan half verstopt achter dat mooie blonde mannetje haha)

Groetjes
Susan

Nou ja zeg, wat leuk!
Esmé wordt al herkent op straat, haha... knap speurwerk Tessie. O nee, Esmé was van de pliesie. Nou ja, in ieder geval heeft iemand het voor elkaar gekregen om Tessie op de foto te zetten, heel goed. En, je kan je niet altijd verschuilen achter dat kleine blonde mannetje hè?! Wat een heerlijke dag was het gisteren, gezellig park zo te zien.

haha, da's leuk. Zo worden we allemaal BN-ers. Kijk maar uit, je voor je het weet ben je beroemd! (gouden gids)
Liefs NElleke

Nou ja zeg (zou Joling zeggen hihi) das ook toeval! Leuk om op zo'n manier iemand van het JG forum tegen te komen!

Het park ziet er idd erg leuk uit, prima locatie voor een forumdag in het voorjaar zou ik zeggen!

Groetjes van Cissy

@ Cissy;

Ik had dit  toen al geoppert voor  de miniforumdag, maar door slecht weer was het toen  Dongen geworden, weet je nog?

Het is er echt heerlijk! Bij goed weer zit het er vol met mensen op plates die picknicken, er is een heeeel grote zandbak en speeltoestellen én zoals je op de achtergrond kunt zien een soort van Theehuis waar je ook pannekoeken kunt scoren!! Ligt recht tegenover centraal station en je loopt zo het winkelcentrum in.. ideaal dus!

Dus als het weer eens fijn weer wordt;

YOUR WELCOME !!

Esmé mv Kay

Wat gaaf zeg. En leuke foto's ook.
Als ik zo al die teksten op de achtergrond zie staan, krijg ik meteen trek in iets lekkers.... en ik heb toch netjes mn boterhammen op net.

Nou Esmé nog even en je kunt niet meer ongestoord over straat omdat je overal herkend wordt.
Maar wel leuk hoor zo'n spontane ontmoeting en gelukkig de camera bij de hand.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan