Kay meets Finn (foto's)

Jemig, dat is echt toevallig. Jammer dat ik niet wist dat jullie daar waren, want ik was ook in Breda!!! Weliswaar zonder kindjes, maar ik had jullie graag (weer) even gezien. Ik ben in de stad geweest en heb van een uurtje of 2 tot een uur of 4 op het terras gezeten, heerlijk in het zonnetje. Er was een of ander muziekfestival met allerlei carvavalsbandjes.
Groetjes Fonske.

P.s. dat park is echt super ja, dus een volgende (mini)forumdag maar eens in Breda houden? Het hoeft uiteindelijk niet veel te kosten. Op naar het voorjaar.

Ooohh... de foto's zijn errug leuk geworden en ik sta er heel discreet op, haha.
Grappig dat ik op de achtergrond sta!

Maar we vonden het er ook echt heerlijk! Het was gewoon warm in het zonnetje.

En Fonske, wij zijn later nog een ijsje gaan eten bij Toetie Froetie op de Grote Markt, dus wellicht hebben we elkaar zodoende ongemerkt nog gezien. Het was inderdaad erg gezellig met die dweilbandjes. Finn heeft de hele tijd zitten dansen in z'n buggy.

Liefs,

Tessie

Oh heerlijk die foto's, het weer en die mannetjes...

enne leuk hoor dat jullie elkaar tegen kwamen! als Brede echt zo leuk is, is het idd een leuk idee voor een volgende forumdag!

liefs Jenneke mv Ivar

Haha da's nog eens gezellig. Tja Esmé, je wordt overal herkent en zoals iemand hier al eerder zei: je bent toch een soort van moeder overste, hahahaha.

Groetjes,
Nelly.

Jaaa Tessie!! Nu zie ik het!!

Wat grappig!! Zal Sil ook  snel de groeten van je doen!!

Leuke foto's!!

xxx Bianca

Hey Bianca, dat had ik nou ook toen ik jou foto zag: "he, die ken ik!".
Doe je je zus de groeten van me??

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan