Kayden Joah geboren

5 Oktober was ik uitgerekend maar 25 September ben ik bevallen van een gezonde zoon van 4235 gram. Heb niet zo´n fijne bevalling gehad. Met name het laatste stukje, Kayden zat vast en toen hij geboren werd ademde hij niet. Hij werd meegenomen en gelukkig na wat zuurstof begon meneer te huilen. Bevalling duurde ongeveer 7 uur dus dat is netjes.

liefs van Patricia
 
Gefeliciteerd met devgebooryhe van jullie zoon.
Geniet ervan

Liefs cloewja (nov. Mama?)
 
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Mooie naam ook..
Geniet ervan

Liefs cloewja (nov.mama?)
 
Lieve Patricia,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kayden!
Dat zal wel ff zenuwslopend zijn geweest maar gelukkig doet jullie mannetje het goed. Lekker gaan genieten meid.

Liefs Lynn.
 
Ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon!!

Ga er ontzettend van genieten meid!!

Liefs Mascha
(We kennen elkaar vh zwanger worden forum, inmiddels word ik een januari mama)
 
hey Mascha,

Ja ik ken je nog:)..Ik ben je nog gaan volgen hoor..Vond het zo leuk voor je dat het na de Clomid raak was. super.
hoe voel je je?

Wat gaat de tijd snel he?

liefs van Patricia
 
heyyy!!

ben even aan het rondsnuffelen en zie nu je reactie.
Sorry...beetje laat-:)

Ja die Clomid.....dat was natuurlijk GEWELDIG! gewoon eerste ronde raak! Was een droom die uitkwam! We verwachten een tweede meid! We hebben een meisje en een jongen en nu dus weer een meisje, helemaal gelukkig!!
Vandaag ben ik 28+1 alweer! Ik moet wel rustig aan doen, mijn tempo van 150 aanpassen naar 80 zeg maar-:)

Maaaarrrr ondertussen is jouw zoon alweer een maand!!! Oh wat gaat het snel!!! Hoe gaat het met jou en de kleine man? Toch eerder gekomen he? Had dat een reden?

Nou lieverd, ik hoor het wel!
Lieve groetjes, Mascha
 
Terug
Bovenaan