KDV

Goh Jacqueline, wat een dozen!
Ik hoor meestal pas als ik m'n kindjes kom ophalen dat ze niet of slecht hebben geslapen of niet lekker in hun velletjes zaten. Ze gaan me daar echt niet voor storen.
En als ze al es bellen om iets te vragen is het eerste wat ze zeggen "er is niks aan de hand hoor!", haha.
Het zijn echte schatten en ik bof onwijs met "mijn" KDV.

Zou idd ff een gesprekje aangaan dat ze je voor zoiets niet meer moeten storen!

Succes!

Liefs,

Tessie

Hoi Jacqueline,
Wat raar dat ze je om zulke 'kleinigheden' bellen. Kan me voorstellen dat je dan niet meer lekker zit op je werk. Skip gaat naar een kleinschalige kinderopvang met maximaal 6 kinderen en ook nog eens bij zijn tante , wat willen we nog meer.
Ik hoor ook wel eens van vrienden dat ze kinderen op moeten halen terwijl er weinig aan de hand is. Maar.... er zijn natuurlijk ook ouders die wel precies willen weten hoe het met hun kindje gaat, ook al is er weinig aan de hand. Die worden misschien boos als ze het pas 's avonds horen. Ik zou het gewoon aangeven, ik wil dat zelf ook liever niet weten als ie niet slaapt of zo. Ik kan er toch niks aan doen op mijn werk.
Nog even een andere vraag. Ik zag laatst een foto van jou en je zoontje op dit forum en ik herkende je volgens mij van het Heerbeeckcollege in Best. Klopt dat?? Ik heb daar namelijk ook op gezeten.
Succes op het kdv.

Groetjes, Noor(tje) mv Skip

Hoi Esmé,

Dat schriftje hebben wij inderdaad ook en als er iets met Jasper is, dan meld ik dat daarin. Mocht ik dat vergeten dan zeg ik het als ik Jasper breng. Gisteren bijvoorbeeld had ik aangegeven dat Jasper pas rond half 11 naar bed hoeft, want hij houdt het gewoon steeds langer vol. Later las ik in zijn schriftje dat ze hem al om 9.50 op bed hadden gelegd. Dat werkt dus niet! Dat is echt veel te vroeg voor hem.

Toen ik hem ophaalde gisteren heb ik de leidster erop aangesproken over dat bellen en ze zei dat ze alleen voor eventuele tips belde omdat ze alles al geprobeerd hadden. Ze wisten het gewoon niet meer. Jasper slaapt wel vaker wat minder daar en soms weer heel erg goed dus daar valt weinig over te zeggen. Nu heb ik in ieder geval duidelijk aangegeven dat ze ons daar niet meer over hoeven te bellen. Leg hem op bed als ie ook niet meer wil spelen en laat hem maar even huilen, valt vanzelf in slaap. Dat zullen ze nu dus ook doen. Hij heeft uiteindelijk 's middags 2 uur geslapen gelukkig.

Dus hopelijk zullen ze even niet meer bellen haha!

Groetjes Jacqueline mv Jasper

Noortje, ik heb inderdaad op het Heerbeeckcollege in Best gezeten, op de mavo. Kan me jouw naam even niet herinneren of plaatsen, sorry.

Terug
Bovenaan