KDV

Vanmorgen is Diederik voor 't eerst wennen op het KDV, waar hij vanaf volgende week 2 dagen in de week naartoe gaat. Heel maf, ik heb er voor 100% een goed gevoel bij, maar toen ik in de auto zat moest ik me toch even huilen!

Pfff.... ik vind het ergens helemaal niks. Maar ja, even door de zure appel heen, als we eenmaal gewend zijn zal het ook lekker zijn denk ik.

En ik heb heel veel vertrouwen in hun kennis en kunde, dus dat is het probleem ook niet. Is het grote loslaten dan nu toch echt begonnen? Maar dat WIL ik nog helemaal niet! Nou ja, ik wil het wel en ik wil het niet tegelijk.

Zo bizar om te merken dat je in zo'n korte tijd zo gewend bent geraakt om hem altijd in de buurt te hebben.

Gelukkig hoef ik dit nog even niet te doen, maar kan me voorstellen dat je ff moet wennen en soms een traan moet laten. Dat deed ik ook bij de eerste prikjes. Het is toch de grote boze buitenwereld waaraan je je kleintje blootstelt. Ik geniet nog even van mijn fulltime moederschap (banen liggen niet echt voor het oprapen momenteel). Zodra het lukt zal onze kleine 3 dagen naar het kdv gaan. Blossom, het gaat je lukken en het is weer lekker om jezelf mens te voelen door weer midden in de maatschappij te staan als supervrouw die alles weet te combineren! Zo moet je het zien. Suc6!

Gek en bijzonder! Hoe zo'n hechte band je hebt met je kindje en dat het dan zo moeilijk is om weer een stukje los te moeten laten...

Ik was afgelopen zondag voor het eerst een dagje alleen weg, en mijn man was thuis.. Natuurlijk had ik er alle vertrouwen in, maar de tranen stonden toch ook wel hoog.

Ben benieuwd hoe het is gegaan op het kdv!

Liefs

Gelukkig hoef ik dit nog even niet te doen, maar kan me voorstellen dat je ff moet wennen en soms een traan moet laten. Dat deed ik ook bij de eerste prikjes. Het is toch de grote boze buitenwereld waaraan je je kleintje blootstelt. Ik geniet nog even van mijn fulltime moederschap (banen liggen niet echt voor het oprapen momenteel). Zodra het lukt zal onze kleine 3 dagen naar het kdv gaan. Blossom, het gaat je lukken en het is weer lekker om jezelf mens te voelen door weer midden in de maatschappij te staan als supervrouw die alles weet te combineren! Zo moet je het zien. Suc6!

Joh, dat is helemaal niet gek hoor! Ik werk sinds 4 weken weer en ik heb de eerste dag met tranen in mn ogen naar mn werk gereden. Ik dacht echt: Welke moeder brengt haar kinderen nou zo maar bij een 'vreemde', ik ben een hele slechte moeder... Later bedacht ik me dat ik juist een veel leukere moeder ben als ik ook nog iets doe naast het zorgen voor hun...inmiddels zijn we 4 weken verder en heb ik alle vertrouwen dat ze het goed naar hun zin hebben. Ik kijk natuurlijk nog wel steeds op mijn computer wanneer het 17u is, zodat ik kan afsluiten en ze op kan gaan halen!

Nou de vuurdoop hebben we overleefd hoor! Ik weet ook wel dat het prima is zo en dat ze goed voor hem zorgen, maar gevoelsmatig is hij gewoon het beste af bij mij. Anyway, hij heeft daar heerlijk zijn fles leeggedronken en toen ruim anderhalf uur getukt! Toen kwam ik hem alweer ophalen, dus zo ingrijpend was het allemaal niet. Toch was ik zooo blij toen ze zeiden dat ie al anderhalf uur lag te slapen. Ik zag daar het meeste tegenop: dat hij van ellende niet zou willen slapen en volledig over de rooie zou zijn. Maar het tegendeel is gebleken! Nu vrijdagmorgen nog en dan volgende week 'het echte werk'. Ik denk dat ik dat ook nog wel even slikken vind, een HELE dag!

Ik vind het overigens helemaal geen probleem om Diederik een dag bij mijn man achter te laten, zelfs een nacht zou ik niet erg vinden. Maar dat komt omdat ik weet dat ie bij hem in goede handen is en alles voor hem ook vertrouwd is.

Ach het is gewoon even wennen, that's all. En ik heb ook weer zin om te werken hoor!

grrr had ik een stukkie getypt is het weer eens weg.

Mooi dat het goed is gegaan en dat hi jgoed heeft geslapen.

Succes met werken en een hele dat Diederik moeten missen volgende week.

Terug
Bovenaan