Keihard van de rose/blauwe wolk gevallen!!!

Hallo Dames,

Gisteren de 12 weken echo gehad en daar kwam uit dat ik een amnionstreng in mijn baarmoeder heb. Hier heb ik gisteren ook al een berichtje over gepost. Vandaag contact gehad met de verloskundige en die heeft ons verteld dat het toch wel gevaarlijk kon zijn voor het kindje. Het kindje kan hier in verstrengeld raken en dan kunnen de handjes/ beentjes of hoofdje gezichtje hier door verminkt worden.
Dit is natuurlijk vreselijk nieuws en weet ook niet goed hoe ik het mee om moet gaan.
Het groeit in mijn buik maar ik kan er niets aan doen en het kan ieder moment verkeerd gaan.
De streng zou nog los kunnen raken en verder geen kwaad kunnen voor het kindje maar ze kunnen ons hellemaal geen garanties geven dit kunnen ze alleen tegen de tijd dat het kindje geboren is. Pfff tijdens het schrijven schiet ik weer helemaal vol bah wat een rot dag. Vandaag ook geprobeerd te werken maar kon mijn gedachten er niet bij houden. Heb de rest van de week vrij gekregen om alles even op een rijtje te zetten.

Morgen weer contact op nemen met de verloskundige om te vragen of we doorgestuurd kunnen worden naar een gynacoloog hoop dat we dan toch nog wat meer duidelijkheid krijgen en misschien hoeveel kans in procenten er precies is dat ons kindje wat krijgt heeft.

Sorry dames maar moest echt even van me afschrijven misschien hebben jullie ervaring met dit soort moeilijke dingen??

Groetjes dipsy


 
hoi dipsy,

gelukkig ken ik het niet. gisteren wel op het internet er meer info over gezocht en dat was inderdaad niet zo postief nee, helaas.
ik wil je heeel veel sterkte wensen de komende weken. hopelijk schiet het los en krijgen jullie een gezond kindje.
 
jeetje meid, ik heb hier ook geen ervaring mee...
ik hoop al het positieve voor jullie, dat het los zal laten en je heerlijk kan gaan genieten van je zwangerschap.

liefs
nicole
 
moeilijk zeg.. hopelijjk kunnen jullie bij een andere arts terecht die jullie wat verder kan helpen, meer info kan geven.
Kan me voorstellen dat je nu erg in spanning zit!
 
Hallo Dipsy,

Meid wat vreselijk rot voor jullie! Heel normaal dat je dit even van je af wilt schrijven, doe dit zo vaak als je wilt want wij luisteren en reageren wel! Ik kan me voorstellen dat jij je nu heel veel zorgen maakt! Maar zoals ik ook veel heb gelezen is dat het ook heel vaak WEL goed gaat! Ik hoop dat jullie bij die groep horen! We duimen voor jullie!
 
Terug
Bovenaan