Keihard van de rose/blauwe wolk gevallen!!!

Schrijf het maar hier maar lekker van je af, daar zijn we toch met z'n allen voor. Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is. Probeer toch positief te blijven, hoe moeilijk ook.
We zullen aan jullie denken. Laat je weer van je horen?
 
ach jho wat een schrik!!!
Wat zullen jullie overdonderd zijn door dit bericht.
Maar probeer toch van het positieve uit tegaan , ik heb ook even zitten googlen ook ik had er nog nooit van gehoord maar.. het gaat idd ook wel vaak goed, maar hoe dan ook het is kl. dat je hetr hebt en meer risico loopt. :-( ik wou dat ik iets voor je kon doen...

probeer goed van je af te praten, schrijven of wat dan ook krop het voor al niet op!!
Ik denk aan je

liefs Petra
 
Hey Lieverd,
Zou willen dat ik je iets kon zeggen, maar ik weet hier helemaal niks van, maar dit is natuurlijk niet leuk om te horen.Heel veel succes met alles en hopelijk schiet het idd los!
Wat ik altijd doe op momenten dat ik me ergens echt zorgen om maak ik is een kaarsje aansteken en daarboven (ben niet gelovig, maar denk wel dat er meer is en dat dat ons kan helpen) vragen om wat je wenst, in dit geval dat jullie kindje dus gezond te wereld mag komen!
Liefs MJ
 
Hallo dames,

Heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes dat doet ons goed.
Gisteren weer contact gehad met de verloskundige ze kunnen ons niet doorsturen naar een gynacoloog omdat ze nu niets voor ons kunnen doen we kunnen alleen maar afwachten tot de 20 weken echo.
We willen nu zelf een echo laten maken met 16 weken en hopen dat de streng dan al is geknapt en hopenlijk geeft ons dat wat meer geruststelling.
Mocht dit natuurlijk niet zo zijn dan moeten we weer wachten tot de 20 weken echo wachten.
Als de streng zou zijn geknapt met 20 weken dan is de kans nog aanwezig dat er iets is met de kleine maar dit is dan nog afwachten met de geboorte van ons kindje.

Het is en blijft moeilijk maar proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan en alsnog zoveel mogelijk te genieten. Nou dames ik stop er weer mee voor vandaag tijdens het schrijven wordt het me toch weer teveel dus sorry dames.

Groetjes dipsy




 
Terug
Bovenaan