Hoi. Ik ben ook bijna 1,5 jaar geleden bevallen dmv een spoedkeizersnee. Onze kleine meid was niet ingedaald, ik had een hematoom bij mijn uiteinde en een voorliggende placenta (deze was wel omhooggeschoven maar niet goed genoeg). Na vele zks bezoeken bleef ik weer bloeden en werd het plots een spoedje. Was toen 37 weken.
Het herstel ging gelukkig voorspoedig. De eerste keer uit bed om te plassen in het zks vond ik de hel (wat een pijn) maar thuis ging het best goed. Zelfs traplopen ging soepel. Viel me mee.
Stel, ik zou bij een eventuele 2de zwangerschap mogen kiezen weet ik niet wat ik zou doen. Al lijkt me herstel heftiger als je er al 1 thuis hebt. Je mag 6 weken niet tillen, rijden etc. Dat was wel even wennen.
Maar absoluut mee eens; vaginaal en keizersnee zikn beide bevalwijzen. 100%!!
Het herstel ging gelukkig voorspoedig. De eerste keer uit bed om te plassen in het zks vond ik de hel (wat een pijn) maar thuis ging het best goed. Zelfs traplopen ging soepel. Viel me mee.
Stel, ik zou bij een eventuele 2de zwangerschap mogen kiezen weet ik niet wat ik zou doen. Al lijkt me herstel heftiger als je er al 1 thuis hebt. Je mag 6 weken niet tillen, rijden etc. Dat was wel even wennen.
Maar absoluut mee eens; vaginaal en keizersnee zikn beide bevalwijzen. 100%!!