Bij mij hadden ze die tool inderdaad ook ingevuld nadat ik er om had gevraagd. je kunt daar meer informatie over vinden op degynaecoloog.nl, bij keuzetools - bevallen na een eerdere keizersnee. Uit de tool kwam een 50/50 kans. Niet enorm gunstig dus, maar heb er toch voor gekozen het op de natuurlijke manier te doen. Dat is bij mij goed uitgepakt.
Wat me over de streep hielp is dat de gynaecoloog zei dat ze, als het onverhoopt toch niet lekker zou gaan, alsnog een keizersnee zou doen, en dat ze dan niet zou wachten tot het laatste nippertje. Het moest echt vlot vorderen. Ook drukte ze me op het hart dat ik elk moment van gedachten mocht veranderen. Dat geldt voor jou natuurlijk net zo goed!
Wat me over de streep hielp is dat de gynaecoloog zei dat ze, als het onverhoopt toch niet lekker zou gaan, alsnog een keizersnee zou doen, en dat ze dan niet zou wachten tot het laatste nippertje. Het moest echt vlot vorderen. Ook drukte ze me op het hart dat ik elk moment van gedachten mocht veranderen. Dat geldt voor jou natuurlijk net zo goed!