Keizersnee dames

ik begrijp dat het gewoon ronduit rot is, dat de mensen zeggen ; kijk eens wat je ervoor terug hebt is gewoon geen vergelijking.
Tuurlijk wil je, je kindje nooit meer kwijt voor een mooie buik maar ondertussen loop je er wel mee.
Ik wens je veel sterkte toe, en hoop dat het ooit nog goed komt voor je,

liefs marina

ook ik heb een keizersnee gehad bij zowel caithlyn als bij djayden maar gelukkig bij beide geen last gehad van de wond/litteken
en bij deze van djayden voelde ik me eigenlijk al na een week super en kon al weer veel doen...
dinsdag 1sept ga ik weer beginne met een kuur vaccuum steppen in de sportschool samen met een vriendin van me want ben de 10 kilo van djayden meteen kwijt geraakt maar had er nog 10 kilo van caithlyn aan en die moeten er echt af...ik heb nu ook nog echt zo,n zwangerschapsbuik en mensen vragen mij ook geregeld of ik zwanger ben en kan dan echt kwaad worden vooral als ik djayden bij me heb grrrrr
tis niet echt blubberig maar echt nog zo,n bol ding hahah maarja was ook 130 cm rond een nu 111 vm dus is al aardig verschil nu de rest nog:p:p voordat ik mijn borstvergroting krijg moet hij weg zijn hahahah

succes meis

xxx

heej patricia,
succes in de sportschool en ik hoop dat het helemaal gaat lukken voor je,
en met een platte buik vallen straks grotere borsten weer mooi op! hihi

liefs marina

Terug
Bovenaan