Keizersnee ivm stuit....met hoeveel weken doen ze dat??

Hoi

Ik ben in april bevallen dmv geplande ks. Ik ben met 38w5d bevallen met ks. Het ligt ook aan de planning v h zh. Bij mij was op het formulier gezet tussen week 38 en week 40.
Hopel;ijk heb je er iets aan

toi toi toi

Renate

Hoi patricia

Het draaien doen ze volgens mij pas met 37 weken. Dit is uit eigen ervaring. Ik kwam met 36 weken op het ziekenhuis om het te laten draaien dit had de vk tegen mij gezegd.
Op het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat ze dat dus niet deden maar pas bij de 37 weken. Misschien is dit niet op elk ziekenhuis maar dat weet ik dus niet. En als ik zou kiezen voor een keizersnede als het niet zou lukken zouden ze dat met de  39 weken ongeveer doen. Ligt inderdaad ook aan de planning van het ziekenhuis. Hopelijk heb je er wat aan maar ik zou je maar niet te druk maken misschien komt het zo nog goed.

groetjes Joyce

Hoi Patricia,

Ik ben in April van dit jaar bevallen met een geplande keizersnede omdat mijn meisje in een stuit lag.

Bij mij  is er met 36 weken geprobeerd om het kindje te draaien, dit is helaas niet gelukt.
Met 38 weken is Felina gehaald, ze was een klein maar wel volgroeid kindje.
Felina woog namelijk 2620 gram en was 45cm lang.

Het is wel een heel raar gevoel hoor dat je al van te voren weet op welke dag je kindje precies geboren gaat worden, en als je dan op die dag naar het ziekenhuis gaat voel je je heel raar, gewoon omdat je weet dat dan jou kindje geboren gaat worden.

Laat je nog weten hoe het afloopt?

Groetjes,
Marjolein

Hoi Patricia b,

Ik ben nu ook 32 weken en mijn meisje ligt ook (nog) in een stuit.
Jij bent intussen alweer 4 weken verder en ik ben benieuwd of jouw kleine intussen al uit zichzelf gedraaid is? En zo niet wat nu je stappen ziijn.

Ik moet ook gewoon rustig afwachten maar toch hou ik er wel rekening mee dat ze niet meer uit zichzelf gaat draaien, ik weet niet gewoon een gevoel denk ik. Nouja afwachten maar.
gr belle

ik reageer toch nog maar even, al ben ik nu inderdaad al weer ruim 36 weken en is ukkie inmiddels op z'n kop gaan liggen!!! Hij is ook al een klein beetje aan het indalen (ligt nog niet vast......), dus het ziet er goed uit!! Nu nog een lage bloeedruk houden en dan mag ie van mij komen.....
Dank voor al jullie tips meiden!
Succes allemaal, Patricia

Terug
Bovenaan