Kenmerken van eisprong

Ha meiden,

Ik lees dat vele van jullie je eisprong voelen. Dan vraag ik me af... Wat voel je dan en hoelang houdt dat gevoel aan??
Volgens mij heb ik mijn eisprong nog nooit gevoeld (of in ieder geval niet herkend)  maar nu ik de pil niet meer slik ga ik er natuurlijk op letten. Weet alleen niet waarop ik  moet letten.

Wie oh wie weet raad?

Liefs Bientje

Hoi hoi

nou troost je, volgens mijn huisarts voelen 9 van de 10 vrouwen hun eisprong niet hoor. Ik moet ook zeggen dat ik m volgens mij niet voel, of ik moet weten wanneer ie ongeveer is.
Schijnt ook dat je niet elke maand een eisprong hoeft te hebben trouwens.. daar schrok ik wel ff van.. kan het zomaar zijn dat je een maand mist....

groetjes, grover

Dat zijn minder goede berichten!!
Ik had afgelopen dinsdag mijn eisprong moeten hebben maar mijn temparatuur is nog steeds 36.7/8 en die moet  toch minstens 37 worden als mijn eisprong is geweest.  Zou wel balen zijn als deze gewoon een maandje overslaat nu we proberen zwanger te worden!! Mooie boel is dat ....  

Hoi,
ik ben een van de gelukkigen die hem wel voeld,
het is mischien wel makkelijk als je hem
voeld als je zwanger wilt worden maar een pretje is
het zeker weten niet, je voelt eerst een zeurende pijn
aan de linker(meestal) of aan de rechterkant van je onderbuik
waar de eienstokken zitten,dat houdt eerst een paar uurjes zo aan,
en lichaamlijk wil het die dag allemaal niet zo vlotten,
en dan voel je een pijnelijke plop en dat is het eitje,
dan voel je eigenlijk de rest van de dag nog een beetje
een zeurend gevoel maar iets minder irritant dan voor de eisprong.
hoop zo dat ik een beetje heb kennen duidelijk maken hoe
een eisprong voelt.

Groetjes Esther1

Ik ben denk ik ook een van de gelukkigen die hem voelt. Al was dat voorheen nooit zo...sinds een aantal maanden weet ik dat het waarschijnlijk mijn eisprong is. Voel het elke maand aan mijn buik. Geen prettig gevoel....

maar ja al die jaren daarvoor nooit ergens last van gehad...de arts zei dat het mijn eisprong dan was

groetjes maud

Hoi,

Hier kan ik ook iets over vertellen. Ben nog erg nieuw hier en sta soms verbaasd over al die weetjes en zo.
Ben ook met de pil gestopt. In oktober. Na een ronde voelde ik ineens een buikpijn, alsof in ongesteld moest worden. 18 dagen na het begin van de menstruatie.Een paar uur lang. En wat steken aan de linkerkant. De dag erna ook nog even en daarna was het weg.
wist niet dat dit bijzonder was. Ik dacht dat veel vrouwen dit zouden voelen.
Misschien ga je ook wel zoiets ervaren....

D

Hallo,

FF een vraagje hoor, maareh, als je de pil gebruikt heb je toch geen eisprong? Dan kan je die toch ook nooit gevoeld hebben? Althans niet tijdens het gebruik van de pil. Ik ben pas gestopt en heb nu rond oud en nieuw mijn eisprong gevoeld, neem ik aan. Dat heb ik inderdaad niet eerder gevoeld. Maar dat klopt toch?

Groetjes, Lionsmamma.

Terug
Bovenaan