Kenmerken van eisprong

hai allemaal,

vraagje: kan het ook zijn dat je tijdens je eisprong niet links of rechts pijn hebt, maar dat je gewoon flinke onderbuik pijn hebt? Ik verwacht morgen mijn eisprong, maar ik heb zo'n buikpijn, net boven mijn schaambeen. Net of ik ondesteld moet worden, maar ik zit nu op dag 14???

liefs matahari

Hoi ladies,

Bientje, volgens mij bedoel jij een spiraaltje, dan heb je idd gewoon een eisprong, maar nestelt het zich niet in. Bij de pil wordt je eisprong voorkomen.

Nu heb ik wel een vraagje voor jullie: als je na een kortdurende stressperiode ineens een langere cyclus hebt (35 ipv 28)  en de 'eigenlijke menstruatie' dan ook nog eens pas op dag 5 van je ongesteldheid begint, hoe zal het dan de maand erop zijn als de stress weer weg is? Ik weet nu niet wanneer ik mijn eisprong kan  verwachten. Hebben jullie een idee?

Groetjes,

Tammygirl

Hoi,

In mijn eerste ronde heb ik volgens mij, mijn eisprong heel duidelijk gemerkt.
Het begon met twee keer nogal slijm. (sorry)
De dag erna kreeg ik nogal stekende buikpijn. Dat was een weekendje heel heftig. Daarna werd het wel minder maar de steken bleven tot ik ongesteld werd.
Volgens zeggen was dit mijn eisprong dus.

Natuurlijk wachtte ik afgelopen ronde ook op deze signalen, maar.... ze kwamen niet zoals in ronde 1

Ik ben inmiddels ook alweer ongesteld geworden. Ik vraag me dus zelfs af of ik wel een eisprong gehad heb deze maand.

Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen....

Succes. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Mier

Lieve allemaal,

Heel erg bedankt voor de vele reacties!
Door  sommige verhalen ben ik er ineens wat minder rouwig om dat ik mijn eisprong niet voel, lijkt me geen pretje!
In ieder geval heb ik hem deze maand niet gevoeld. Voorlopig is het afwachten tot de 24ste want dan is mijn NOD.

Liefs Bientje

Terug
Bovenaan