Kennen jullie dat?

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Kennen jullie dat? Hoe dichter je bij je NOD komt, hoe meer de goede moed je in de schoenen zakt, dat het wel weer NIET raak zal zijn.....

Dat gevoel heb ik vandaag opeens! Ik heb natuurlijk al de hele week van die vage klachten: Tja....al 2 weken positieve ovu-testen, rommeltjes in m'n buik, steken in m'n borsten (die echt zeer doen) en gister avond was ik zoooo chagrijnig (ik wilde niet eens dat m'n man me knuffelde of tegen me sprak) en ontzettend moe en vanochtend werd ik opeens huilend wakker (zonder reden) Het huilen staat me sowieso nader bij dan het lachen vandaag en vraag me niet waarom....

Maar goed....Ik voel me gewoon niet zo lekker, ik denk dat ik een beetje grieperig ben terwijl ik me niet ziek voel (lekker vaag hé?)

Ik moet nog 5 dagen wachten voordat ik voor het eerst kan testen en we moeten dus maar gewoon afwachten.....Ik weet wel, dat als we in ronde 15 belanden dat ik het dan anders ga doen.....Ik ga dan even een ronde relaxen en proberen er wat minder mee bezig te zijn! Me wat minder focussen op het 'moeten' klussen en al helemaal geen ovu-testen meer.

We shall see....

Hoe is het verder met de wachtende meiden? Trekken jullie het nog een beetje?

Liefs Lynn.

Ja hoor, heel herkenbaar. Vlak voor en na mijn ei ben ik heel vrolijk en daarna bekruipt me langzaamaan het gevoel dat het toch niet is gelukt. Af en toe zou ik een man willen zijn. Geen gelazer met hormonen, ovutesten enzo, maar alleen de lusten, haha!

Wel spannend, nog 5 daagjes tot je kunt testen!

Liefs,
Roos

Ik ben nog niet op het wachtbankje. Ik ben wel zondag begonnen om om de dag te klussen met mijn man. Ik heb besloten GEEN ovu testen deze maand. Ik heb toch altijd het gevoel als ik zie dat ik wanneer ik ga ovuleren en we klussen rondom die dag dan denk ik altijd dat het MOET raak zijn. En tot nu toe is dit nooit geberud. Dus deze maand lekker geen ovu testen en nou hopen dat wanneer ik op het wachtbankje zit ben ik er minder mee bezig.
Ik verwacht dat het deze maand niet raak is. Ik heb sinds mijn ovulatie van vorige maand elke dag nog last van een trek gevoel in mijn eierstokken (denk dat het dat zijn). In eerst instantie dacht ik, ik moet zwanger zijn. Maar nee hoor was toch gewoon ongesteld geworden. Wel 4 dagen vroeg maar bij mij gebeurt dit weleens vaker. En ook tijdens mijn menstruatie nog steeds last gehad van het trekerig gevoel. En sinds afgelopen vrijdag zijn de trekken veranderd in steeken.
Maandag de ziekenhuis gebeld waar ik al sinds februari loopt en ook waar ik ben toen in julie gecureteerd. Nou moet ik as vrijdag komen om te kijken dat alles is goed. Ik denk dat er iets aan de hand is. Maar ja je weet het nooit. Ik dacht misshien in eerrst instanite aan een buitenbaarmoeder zwangerschap maar ik heb een negatieve test gehad. Dus dat is het ook niet... Ik zal wel moeten afwachten.
Laat jullie wel weten hoe is gegaan.
Lynn, Ik hoop het zooooooooooo erg voor jou dat het nu RAAK is!!!!! Ik ga zo hard en veel voor je duimen totdat mijn duimen bloeden als dat moet!!!
Knuffels

Hey Lynn,

wat spannend zeg allemaal.
ik hoop echt voor je dat het raak is en dat ronde 15 er niet hoeft te komen.
ik zal nog extra duimen voor je.

wat duurt het wachten lang he.ik mag nog 1,5 week wachten. pfff

x nanda

Lieve Lynn

Heel herkenbaar!! Ik had vanmorgen ook zoiets van, tja me gemiddelde NOD dag vandaag, het zal wel niet, maar toch ff testen en ja hoor!!!! 2 streepjes! Nu hopen dat het blijft plakken..
Dus geef de moed niet op meid, het gevoel is denk ik volkomen normaal, ik heb ook 2 x gehad dat ik totaal zwanger leek door alle kwaaltjes maar het niet was..
Er komt een dag.. Ik duim heel hard voor je en voor iedereen!
Toi toi toi en als je je ff niet lekker voelt gewoon lekker huilen dat lucht vaak op!
Kom op meid!
Dikke knuffel

Daisy

spannend zeg nog 5 dagen.
Ik heb wel eens gelezen op dit forum dat ovulatietesten ook op zwangerschapshormonen reageren??!?!? Ik hoop echt dat je zwanger bent je bent al zo lang bezig.

liefs

oja, volgens mij zijn jouw vage klachten ook wel ongeveer bij sommigen de eerste zwangerschaps kwaaltjes... duim duim duim

Terug
Bovenaan