Kennen jullie dat?

Jullie zijn allemaal heel erg lief! Bedankt voor de fijne reacties, ik zit het weer met tranen in m'n ogen te lezen, ben gewoon zeer emotioneel vandaag!

@Brittany: fijn als je even laat weten hoe het is gegaan....Komt goed hoor meid!

Liefs Lynn

hey meid!

Ik heb afgelopen ronde hetzelfde gehad is was er toch stiekem een beetje van overtuigd dat het gelukt was! Tot een paar dagen voor mijn NOD... Toen werd ik me ineens bewust dat de kans heel klein was omdat we bijna niet geklust hadden i.v.m. schimmelinfectie... Het lijkt wel een soort roes waar je in leeft..omdat je het zo graag wilt.

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat de meiden die langer bezig zijn, gefrustreerd raken bij het zien van een positief (lees zwanger) bericht zien op het forum! Ik heb dit al na 3 rondes.. En ik gun het de meiden echt van harte maar word er wel stikjaloers van.. Erg he?!

Maar dat jij zo emotioneel bent.. Zou je toch denken dat dat een zw.kwaal is!! Ik duim nog steeds voor je!!

Liefs Renate

Hai Renate,

Ik denk overigens niet dat de kans klein is bij ons deze ronde omdat we 2 dagen na ongi tot nu om de dag hebben geklust dus daar ligt het niet aan....Maar indd je leeft in een soort roes van hoop omdat we anders doorgaan naar ronde 15 en ik vind dat wij nu eens aan de beurt zijn! Hahaha!!

Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik niet gefrustreerd raak als de andere dames wel positief nieuws hebben want dan denk ik op mijn beurt weer: Iedereen hier zit met dezelfde wens en het is fantastisch als die uit mag komen. Ik heb het meer in mijn nabije omgeving als er weer iemand zwanger blijkt te zijn....maar goed....Ik gun het iedereen die graag een kindje wil!

Wanneer is je volgende NOD Renate? ik duim natuurlijk ook voor jou! *********

Hey meid,

Je bent zeker een keer aan de beurt. En ik hoop echt dat het voor jou zo snel mogelijk komt. Je verdient het zo!!! Ik gebruik de ovu testen eigenlijk niet!! En ja die vage klachten. Je lichaam kan zo met je spelen. Ik ken het gevoel van huilen. Gister was ik mijn huis sleurtel kwijt en ik begon ook spontaan te janken haha. Het is idd misschien slim om dan pauze in te lassen. Al lijkt me dat wel heel erg lastig. Ik hoop zo voor je meid dat je positief test. Voel je je anders dan afgelopen keren??

Ik ben nog steeds niet ongi. Echt zo vervelend. Klinkt gek maar wil heel graag ongi worden want dan kan ik door naar Ronde 2. Nu zit ik maar te wachten op niks eigenlijk. Gister een test gedaan en nog steeds negatief. Dus deze ronde is de hoop weg.

Ik duim voor je meid! *********

Liefs

Hai Helena,

Ben je nog steeds aan het wachten op de duivels? Je NOD was toch de 17de? Vervelend zeg! Tja...Dan kunnen ze beter komen en dan weer met goed moed verder want hier wordt je ook gestoord van! Succes!
Ik hoop uiteraard voor je dat de duivels voorlopig weg blijven en dat je alsnog positief gaat testen.

Tja...Ik voel me heel anders dan de afgelopen rondes (zie topic) maar ik weet als geen ander dat je lichaam je ook goed voor de gek kan houden dus.....het blijft afwachten.. Pfff....Ik huil echt om elke scheet vandaag. Dat van die sleutels zou ook echt iets voor mij zijn vandaag! Hahaha!!

Ik denk wel dat als we on ronde 15 belanden dat ik even een maandje pauze neem (zeg ik heel stoer) maar dat pad bewandel ik wel weer als het zover is.

Thanks! Liefs Lynn

Hey Lynn,

Het is ook niet niks, al 14 maanden proberen. Ik vind sowieso dat je echt heel positief bent, dus een dipje mag ook best een keer hoor.
Hoop ook echt dat het raak is bij jullie deze maand.

Hier nog 1.5 week wachten tot mijn NOD maar ik verwacht niet dat het iets wordt.
Veel gedoe gehad op het werk en zit niet lekker in mijn vel daardoor dus denk niet dat er iets blijft plakken.

Echt balen! Ik gun het jullie zo...
Na al die maanden wachten en proberen!
Ik snap ook dat ALS het niet lukt jullie even een 'break' nemen... Misschien komt het dan wel ineens! Zou mooi zijn!

Al dat wachten is ook vermoeiend lijkt me!
En dan al die klachten en maar hopen en hopen...
Ik vind het superknap hoe jullie het zo goed vol houden en je hier zo positief blijft en interesse toont in iedereen, echt top! Mijn respect..

ik moet nog tot het weekend wachten op mijn NOD, maar ben er al vanuit gegaan dat het niet gelukt is..
Ik heb geen enkele klacht ofzo :) En ben pas in de eerste ronde na de pil, al kan het dan natuurlijk ook al raak zijn.. maar mijn gevoel zegt dat het nog niet zo ver is..
Daarom hoop ik nu op dat ik dan snel ongesteld ga worden en een regelmatige cyclus ga krijgen :)
(al hoop ik natuurlijk het meest dat het raak zal zijn, maar toch...)

Ik hoop zo dat het raak is voor jullie! ***************
En dat deze weken dan niet voor niks zo voorbij gaat! :)

Liefs, Jeltje.

@Shadow: Ik ga ook heel hard voor jou duimen. Rot hé, dat wachten? Balen dat je niet zo lekker in je vel zit....Maar wie weet! *****

@Jeltje: Dank je wel voor je lieve compliment! Ik ben ook echt wel een heel positief en vrolijk mens maar soms heb je gewoon even een dip maar goed....Dat waait ook wel weer over! Dit weekend kan je testen? Spannend hoor en ondanks dat je niets voelt, kan het natuurlijk wel raak zijn....You never know! (dat geldt ook voor mij ;-)) Anders hoop ik voor je dat je cyclus regelmatig is en duidelijk zodat jullie weer verder kunnen naar de volgende ronde!

Succes allemaal!! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan