kennen jullie het gevoel????

Ik heb mijn moeder direct verteld na de positieve test. Mijn pa pas een paar uur later. (ouders zijn gescheiden)
Maar is voor hun ook eerste kleinkind dat in aantocht is dus waren wel emotionele maar leuke gesprekken :)

Ik heb het mijn moeder ook bijna direct verteld, dit kwam meer omdat ze steeds al zat te vissen of ik zwanger was, ze wist wel dat we een 2e kindje wilden. Dus toen het zo ver was, kon ik het niet geheim houden. Nu heb ik ook een erg goede band met mijn moeder.
Ik had toen wel met haar afgesproken dat ze he m'n vader nog niet mocht vertellen en het mijn man ook niet mocht laten weten dat ze het wist. Uiteindelijk (misschien 1 of 2 dagen later) heb ik het toch mijn man verteld dat m'n moeder het al wist en dus ook mijn beide ouders...

Maar wat een lieve broer heb jij! Ik ben stiekem een beetje jaloers, mijn broer is een paar jaren geleden overleden en ik weet zeker dat hij er nu ook voor mij geweest was...

Als je het je moeder nog niet wilt vertellen en wel graag wilt weten wat je bij de vk kunt verwachten, kun je het ons ook altijd vragen hoor!

Terug
Bovenaan