kent iemand deze klachten?

Ik heb al een paar dagen last van wat lichamelijke klachten en vroeg me af of iemand ze herkent...
Sinds vorige week heb ik soms zeurende pijn aan mijn stuitje en sinds gister erge steken in mijn rechterbil. Zowel tijdens het lopen, staan als zitten. Het zal er natuurlijk wel bijhoren, maar ik vroeg me af of hier meer mensen last van hebben en of die al weten wat het precies is?
 
Heel heel heel herkenbaar en lastig is deze klacht wel. Er is niet veel aan te doen dan gewoon een goede houding aannemen. Als ik veel voorover gebukt moet doen heb ik soms dagen last. lastig maar niet erg verder hoor!
 
alles verweekt en daar komt het door... je banden, je spieren... waardoor er meer druk op je bekken komt. Stuitpijn en bilpijn is een logisch gevolg. Als het niet erger wordt en niet uit gaat stralen in je benen hoef je je geen zorgen te maken. Rust nemen is wel belangrijk.
 
Nou ik heb sinds een paar dagen precies hetzelfde! Op mijn werk schoot het ineens in mijn rechterbil en ik voel het niet voortdurend maar vanmorgen met stofzuigen bv voelde ik die spier weer flink, echt pijnscheuten geen constante pijn en inderdaad mijn stuitje is nu en dan ook gevoelig
 
hmm... voor mij volledig onbekend nog, maar goed ik ben een 'late augustus mama'....
wel leerzaam deze vragen! X
 
Ik heb al een aantal weken dit soort klachten. Al vrij snel had ik aan de linkerkant van mijn heup/bil last. Afgelopen week zat het juist rechts.
Ik heb een zittend beroep en merk dat veel zitten niet erg bevordelijk is. Ik word er erg stijf van en ben net een bejaarde als ik op sta. Goede balans tussen bewegen en rust is denk ik erg belangrijk. Helaas wel wat lastig op m'n werk :D
 
Het is helaas niet zomaar pijn die er bijhoort bij mij.. Het blijkt zwangerschapischias te zijn en ik moet ontzettend rustig aan doen. Mag niks meer tillen, weinig/geen traplopen, niet stofzuigen etc. Gaat nog lastig worden om zoveel uit handen te geven, maar het moet! Ook moet ik naar de fysio om te kijken of hij iets kan doen om de pijn draaglijk te maken.
Heb ondertussen al van andere vrouwen op internet gelezen dat zij in een rolstoel kwamen of met 20 weken al thuiszaten. Dus toch maar rustig aan dan!
 
Terug
Bovenaan