kent iemand deze klachten?

Ik heb bij de 2e ook zwangerschapsischias gehad. Met 17 weken zat ik al thuis van mijn werk. Flink balen natuurlijk. Met 30 weken knapte het bij mij wel weer heel erg op. Kon weer in huis bezig enzo. Maar ik werk in de zorg, dus ben niet meer wezen werken toen. Na de bevalling was het vrijwel gelijk weg, dus dat is misschien een troost?

hier een januari 2010 mama en een aankomende juni 2011...en ik heb precies de zelfde klachten! ik zit al vanaf 6 jan thuis,(15e week) en met de 1e zwangerschap had ik het ook.(zw ischias) idd na de bevalling is het als het goed is weg...mits je je nu rustig houd!
ik krijg er therapie voor maar de pijn blijft tijden de zwangerschap....

Succes!

Ik heb heel af en toe met lopen dat ik ineens een steek krijg in mn rechterbil en dat trekt door naar mn been...mijn vk vertelde me het even aan te kijken ,mocht het erger worden om dan naar fysio te gaan...nu kwam mn moeder van de week aan die had met een zwangere gesproken die iets verder dan mij heen is (ik ben 18 week) en die had hetzelfde als wat ik heb, die moest verplicht naar fysio en die van fysio had haar verteld als ze later was gekomen dat ze dan na de bevalling niet meer had kunnen lopen......zou het echt zo erg kunnen worden??!?!??!

Jeetje dat hoop ik toch niet!!
Ik werk nog steeds meer dan fulltime en wil eigenlijk wel tot de zomervakantie blijven werken!
Hopelijk kan ik over een maand 1 dagje minder gaan werken, maar wil nog wel doorgaan.
Het kan idd wel dat je tijdens de zwangerschap in een rolstoel komt of thuis moet blijven, en dat zie ik al helemaal niet zitten! Dan maar wat meer uit handen geven en rustiger aan doen..

Terug
Bovenaan