Kerst outfits

Hallo!!
Vandaag weer eens heeeeerlijk geshopt voor ons kleine meisje! Dat is toch zo fijn he? Is echt mijn hobby!!!
Resultaat: haar kerst outfit. Bestaande uit een rok, vestje en schoenen van Name-it, shirtje van Retour (weet nog niet zeker of ze die op dit rokje aan krijgt), en een maillot van Bonnie Doon. Ik heb de foto van de pas sessie op hyves gezet voor de nieuwsgierigen onder ons ;-)
Wat krijgen jullie schatjes aan met kerst??

JAAHAAAAA Geweldig outfit! Hier bij Name-it hadden ze dat ook in paars, daar stonden wij mee in onze handen.....
Maar goed, aangezien we die nacht op vakantie gaan, maar geen outfit gekocht (moeten toch beetje geld sparen voor vakantie!)

Liefs Irene

oooh wat schattig!!!!!!!!!!!!!!!! (heb ff op je hyves gekeken :p)
en dat bekkie erbij van haar :D geweldig!
wat een poppetje zeg :D

voor nathalia ga ik nog even naar een turkse winkel.
daar heb ik ook haar sint outfit gekocht.
super leuke kleding daar!
ook echt van die kanten jurkjes voor weinig geld.

ik heb al wel haar kerstvrouwen pakje in huis hahahha

nou, geniet lekker van jullie prachtige princes hoor :D

liefs, do

Volgens mij heb ik die kleertjes van Name it ook zien hangen, bij de Prenatal in Utrecht vorige week.Ik zag een rokje, vestje en truitje, alles in zwart-grijsachtig en in paars.Ook was er een jurkje, met een nep-diamanten rond frutseltje op de buik, die heb ik gekocht voor Lenthe.Echt ze ziet er zo ongelooflijk snoezig uit in dat jurkje!Heb og geen schoentjes voor eronder...Lanthe heeft dikke kute en kan niet lieve hoge laarsjes aan...zat te denken aan va die foute zwarte lakschoentjes...morgens eens kijken...
Tja, kinderkleding kopen is inderdaad erg verslavend, vooral die kinderboetiekjes...smul smul smul!!!(Je loopt er alleen wel op leeg, nu met 4 kindjes!)
Gr.Roos.

Ik heb geen echt aparte kerstjurkjes gekocht. Voor Renske had ik voor de bruiloft van mijn broer een paars gehaakt jurkje gekocht bij Prenatal met een lila legging erbij en een lila shirt met lange mouwen en dat krijgt ze nu weer aan.
Ik vind het zonde om echt feestjurkjes te kopen die ze niet meer aan doen.

Terug
Bovenaan