Kerst outfits

Hoi,

Ik heb drie jongens dus hier geen rokjes,,haha
Ik koop meestal iets van een leuke blouse of trui voor de kerst, alledrie hetzelfde of iets wat bij elkaar past, broeken verslijten ze hier zoveel dus daar heb ik er zoveel van dat ik die meestal niet speciaal hoef te kopen met kerst.
Straks wel even nog nieuwe schoenen kopen voor de jongste, want die zijn te klein aan het worden, hopelijk hebben ze nog leuke winterschoenen in de opruiming ;-)

Gr MJ

Ik heb niet echt specifiek wat voor de kerst gekocht.
Ben wel afgelopen vrijdag lekker voor Daniel wezen shoppen, 2 shitjes, sweater, een vest en een slaapzak.
Misschien dat ik eind van de week of volgende week wat leuks koop zodat manlief en Daniel beetje hetzelfde gekleed gaan,

Liefs Marina

Dat is leuk, vader en zoon in dezelfde outfit! Ik hou daar wel van. Als wij met zn 3tjes thuis zijn vinden wij het ook leuk om bv alledrie iets roze aan te doen.
Leuk om te lezen dat meer mama's shoppen als hobby hebben :)

@Do

Dankjewel voor de complimenten!

@ allen

ik zie de foto's van de kerst straks wel tegemoet op hyves!! ;-)

Voor de kerstdagen heeft mijn moeder hele lieve rood/d.blauw/groen geruite jurkjes met hertjes applicaties gemaakt, die de meisjes ook daarna gewoon aankunnen.

Omdat ik ook errug van shoppen hou, heb ik voor kerst avond voor Eva een rood vestje van Noppies en een schots geruit ballonrokje van Benetton gekocht, voor Sophie (5 1/2 week oud) een licht roze jurkje met stipjes van Benetton.

Eigenlijk heel onvoordelig, 2 dochters, maar goed dat de uitverkoop tegenwoordig heel vroeg in het seizoen begint!

groetjes Marieke

hey
ook ik heb iets leuks voor de kerst gekocvht.
. hihi.. vond het zo schattig. er hing bij ter stal een leuk wit overhemd met een zilvergrijze stropdas en een zwart /grijs hgestreept giletje erover heen.
en natuurlijk een zwart/grijs gestreepte broek.
vind het echt super echt zon meneertje word het dan.. hihi.. heb het nog niet gepast maar komt goed!1 dan maak ik er wel een foto van

Groetejs, Christien

Hoi,

Ik moet alleen nog schoenen kopen voor Djamila, voor haar heb ik een jurk boven gedeelte is zwart en onder is geruit met zwart/wit. Het is voor het eerst dat ik zwart/wit kleren had gekocht voor haar, normaal heeft ze altijd roze aan dus het wordt tijd voor iets anders. Ik zal een foto plaatsen wanneer ze het aan hebt getrokken.

Groetjes
Vanesca

Terug
Bovenaan