Kerst

Eerste kerstdag gaan we voor een brunch naar mijn ouders. Mijn zus, zwager en dochter (1,5 jr) komen ook. Hierna vertrekken we met z'n allen naar het kerstwintercircus. Waarna we thuis nog een worstenbroodje eten en de kids op bed leggen.

Tweede kerstdag zijn we met het gezin en gaan we een dagje zwemmen in CenterParcs.

Derde kerstdag is het bij mijn schoonouders (broer van mijn man kan niet op 2e kerstdag, zit in de horeca, en mijn schoonouders wilde persé dat we compleet zouden zijn, vandaar derde kerstdag).

En de 4e kerstdag (als je het zo mag noemen?) zitten we weer bij mijn ouders, want dan is mijn moeder jarig!

Dus al met al druk druk druk en heb ik eigenlijk alleen maar zin in tweede kerstdag naar Centerparcs.... Gelukkig doen we nergens kado's!

Liefs Jeske

Leuk naar het kerstcircus Jeske !

Wij vieren kerst avond lekker met zijn drietjes thuis met een paar kleine cadeau'tjes onder de boom.
1e kerstdag gaan we met mijn ouders, 2 zussen en broer& schoonzus lekker wandelen en 's avonds gezellig eten.
2e kerstdag gaan we bij ons thuis gourmetten met vrienden.
3e kerstdag zijn we bij de zus van mijn man en nog een boel familie, spelletjes spelen en lekker eten.

ik heb er zin in lekker druk en lekker gezellig.

liefs plien

Kerstavond lekker thuis voor de buis.
1E Kerstdag ouders en schoonouders hier te eten en 2E kerstdag lekker voor onszelf. Nog geen idee wat we dan gaan doen. De dierentuin is een goede optie.

Groetjes, Cathy

Hier ook kerstavond voor de buis. 5 jaar geleden ben ik op kerstavond ten huwelijk gevraagd, nou ja, afgedwongen, hahahaha.

1e Kerst komen mijn schoonouders gourmetten en 2e kerst is nog een ?.

Groetjes,
Nelly.

Hee Nelly, dat is nog eens een goed idee voor kerstavond ;-) vertel me eens hoe je dat hebt aangepakt!!!

Ik zou zoooooo graag de zelfde achternaam als mijn kindjes hebben!

Terug
Bovenaan