Kerst

Hallo Dames,

Wat gaan jullie doen met Kerst?
Ik ben nog niet bevallen (en heb de indruk dat het ook nog wel even gaat duren - snif-) en twijfel om naar de familie te gaan met kerst. Het is een uur rijden namelijk. Ben benieuwd wat jullie plannen zijn (nog zwanger of met kleine baby)!

groeten
Leonie

Hoi Leonie,

Hier precies hetzelfde verhaal. Als het allemaal rustig blijft gaan we 1ste kerstdag naar mijn schoonfamilie toe, 3kwartier rijden. Verder hebben we uit voorzorg niets gepland. miss nog naar mijn ouders maar daar gaan we met oud en nieuw heen(zonder of met Baby)

Liefs

Wij blijven thuis met de kerstdagen, eerste kerst komen mijn ouders naar ons toe en tweede kerst zijn we met zijn viertjes. Mijn schoonmoeder wilde per se met kerst uit eten nou dat doen wij dus nog niet met een baby van 4 wkn. Nu gaat ze met mijn zwager en schoonzusje eten en wij moeten het maar uitzoeken. Dat is nog eens gezellig hé. Maar wij redden het wel hoor met zijn viertjes met kerst. We maken het zelf wel gezellig maar leuk is anders. En met oud en nieuw zijn we ook lekker thuis dan komen mijn zwager en schoonzus met de kleine hier naartoe. Dus dat wordt vast wel gezellig.

Iedereen fijne dagen en een heel gezond en gelukkig 2012!

Wij gaan 1ste kerstdag naar mijn schoonouders met de kleine gaan we daar om 18.00 uur eten en 2de kerstdag gaan we bij mijn ouders lunchen. Dit alles onder voorbehoud. Je weet het nooit met zo'n kleine. Esmea spuugt haar melk met een grote boog weer uit dus dan zit je (en zij) er helemaal onder. Als dat niet beter wordt kan het dus zijn dat we na 1 voeding weer thuis zijn.
Met oud en nieuw komen waarschijnlijk vrienden bij ons dus dan kunnen we lekker thuis blijven. Je moet aardig wat meeslepen........

Spannend voor jullie, en met een uur rijden kan ik me voorstellen dat je twijfeld!

Hele fijne feestdagen allemaal en een gezond en gelukkig nieuwjaar!

Wij gaan kerstavond naar mijn ouders en blijven daa slapen mijn zus zwager en twee kids blijven ook slapen dus dat word een gezellige bedoeling!
1ste kerstdag zijn we ook de heledag bij mijn ouders. Tussen de middag ga ik dan ook maar even naar bed als de kids slapen.
Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders ik denk na er middagslaapje van Roan.
Drukke dagen dus. Gelukkig is manlief de hekwerk erna vrij!

@blokzijl klinkt alsof Esmea reflux heeft. Heeft ze er ook veel last van (pijn, huilen, overstrekken?) dan zou ik zeker even langs de huisarts gaan. Met eventueel aangepaste voeding (Nutriton om de voeding in te dikke ) of medicatie gaat het vaak een stuk beter.

Fijne feestdagen iedereen!

Liefs Danielle

Danielle,

Ze heeft geen pijn gelukkig, maar we houden het idd goed in de gaten. Ze krijgt nu Johannes broodpitmeel en ze heeft nu 3 flessen niet gespuugd! Hopenlijk is dit dus de oplossing en heeft ze geen last van reflux......maar bedankt voor het advies!

Dat is fijn om te horen!
Onze oudste heeft een zware vorm van reflux dus vandaar dat mijn radartjes alweer gingen draaien:)
Hoop dat het goed blijft gaan!

Liefs

Terug
Bovenaan