Kerst

wij blijven met kerst ook thuis.
mijn ouders komen allebei de kerstdagen hier heen ( waarschijnlijk blijven ze slapen is net zo makkelijk) en mijn moeder gaat koken dus hoef echt helemaal niets te doen.
heb ik denk ook geen puf voor.
tweede kerstdag komen mijn broer en schoonzusje ook gezellig hier heen. ( of moet bezig zijn met bevallen dan word het een ander verhaal)

liefs debora

Ik ben 7 januari uitgerekend, maar kijk hier ook veel mee.

Wij doen met kerst ook lekker niets. Normaal gaan we elk jaar op kerstavond gourmetten bij mijn vader, maar hij woont op twee uur rijden van ons af. Leek mij toch niet zo prettig voor als de bevalling wel al gaat beginnen. Mijn zusje leek het een beetje raar te vinden dat wij niet komen, maargoed zij is nog nooit bevallen dus kan zich het misschien niet zo voorstellen hoe het is om weeen te hebben.
Voor de kerstdagen heb ik gewoon wat kant en klare gerechten in huis en misschien maak ik tomatensoep voor de kinderen, dat is hun favoriete eten.

Groetjes,

Wij gaan op kerstavond naar mijn schoonfamilie en 1e kerstdag bij mijn familie en daar blijven we ook slapen. Ons mannetje gaat naturlijk gezellig met ons mee. 2e kerstdag zijn we lekker met zn 3tjes.

Met oud en nieuw gaan we naar vrienden die hebben ook kinderen en zij is in verwachting van de derde. Verder komen er nog een stel vrienden waarvan de vrouw ook in verwachting is, dus lekker rustig aan en weer op tijd naar huis :)

Jullie allemaal hele fijne dagen en een super 2012!!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan