kerstboomversiering...

A

Anoniem

Guest
Ik ben helemaal gek op kerst en wil graag een mooie kerstboom in huis, zodra 5/12 achter de rug is (heb echt heeeeeelemaal niets met die ouwe). Maar hebben jullie al nagedacht over de practische kant van een boom??

Rêve plukt de boom in no-time kaal ben ik bang, daar is geen nee-nee roepen aan......

Nou had ik bedacht, dan maar een onbreekbare boom, maar ik heb nog geen geschikte versiering kunnen vinden helaas. Bij de intratuin hadden ze witte en roze poedels in een boom, geweldig! maar 8,00 euro per poedel wordt het wel een dure boom....hihihi

Esther mama van Rêve

oeh lastig,
Er zijn wel veel onbreekbare dingen die in de boom kunnen.
Je hebt plastic kerstballetjes,beertjes enz.
ff alle winkels af..
wat ik zelf doe is een wat kleiner boompje kopen en hem op een tafeltje zetten tussen de bank en stoel in.zo kan Mila er niet bij,maar kunnen we er allemaal wel naar kijken.
eerst wou ik geen boom vanwege dezelfde reden,maar dit leek me wel een goede oplossing.
succes gr piewie

Ik ga denk ik twee  mini boompjes op het dressoir zetten. Kan ie ook (net) niet bij (hoop ik).
Nelleke

Ik ga het eerst gewoon proberen (we hebben wel een kunstboom en onbreekbare ballen) maar als Tess er naar blijft grijpen dan heb ik een noodoplossing bedacht
Ik zet de Box op de hoogste stand, een mooi kleed erin en hopla de kerstboom er bovenop. Voor de rand van de box hang ik dan zo'n kerstslinger met lampjes.

Maar ik geef mijn kleine meisje eerst een kans, dus ik ben benieuwd
Liefs sandra

hier komt er ook een gewone kerstboom te staan met breekbare ballen
bij de oudste twee heb ik dat ook gewoon gedaan en dat is altijd goed gegaan om de een of andere duistere reden hadden ze door dat ze daar niet aanmochten komen

dus nu doen we het ook weer en ik vind dat ze maar moet leren dat ze er af moet blijven
ik heb ook gewoon een plant op de salontafel staan en daar blijft ze ook vanaf moest wel een paar keer zeggen dat het niet mocht maar inmiddels kijkt ze er niet meer naar om

groetjes saskia

wij hebben een kunstkerstboom en moeten nog kijken wat er in komt, Edwin vindt dat Ivar van de breekbare ballen af moet blijven, ik wil zelf in ieder geval onderin onbreekbare ballen hebben.

maar we gaan lekker shoppen in Valkenburg over 2 weekjes

groetjes Jenneke

Wij hebben altijd een kunstboom met breekbare ballen.
Ik vind dat hij moet leren dat hij er niet aan mag komen. Dus hier gaat de boom net als ieder jaar in de kamer op de grond. Hij mag er naar kijken zoveel hij wil, maar aankomen niet.
Zo hebben we hier weinig tot niets aan de kant gehaald voor hem en hij weet het precies.
En bij een ander zal de boom er ook gewoon staan en mag hij er ook niet aankomen.

Wel denk ik erover om zo'n leuk kersttreintje voor hem eronder te zetten, maar eerst de sint en dan de kerst.

Kerst zal voor ons toch wel ff anders zijn, aangezien we dan volop bezig zijn in het nieuwe huis

Overigens, dat ik twee kleine boompjes op het dressoir zet is niet omdat ik bang ben dat ie er aan zou komen....er is gewoon geen ruimte voor een boom. Ik ben nog veel te blij met de box, dus daar kan geen boom staan..

Terug
Bovenaan