kerstboomversiering...

Ik heb bij de Kruidvat onbreekbare ballen gekocht en bij een knutselwinkel linten met ijzerdraad erin, daar maak ik dan grote strikken van. Ook onbreekbaren engelen gekocht.
Aangezien ik veel te veel waarde hecht aan mijn "echte" ballen (van mijn oma gehad in het jaar dat ze (tussen kerst en oud&nieuw 3 jaar terug) stierf, wil ik gewoon niet dat die stuk gaan.

Marieke mv Lyanne

Wij hangen altijd onbreekbare ballen aan de onderste laag voor de kids en de katten. Dit jaar ga ik met de kids ook zelf papieren ballen maken is wel zo leuk en origineel in de boom. Kerstkransjes zijn ook ieder jaar weer in trek en is wederom niet erg als de boom omgaat!

ik sluit me bij pauline en saskia aan...
gewoon af blijven!!
Ik heb een echte deugniet wat de hele dag klimt klauterd en wild is....
Maar als ik haar zeg dat iets niet mag blijft ze er vanaf!
Ik heb de boom al een week staan(foei) met echte ballen!!maar ze loopt scheetig met haar vingertje hard wijzend langs de boom...en gilt er dan ook nog juij juij juij bij (in het dialect )
in het nederlands betekend dit geloof ik foei ofzo...

groetjes lonneke

Hallo allemaal,  de boom komt hier na 7 december van zolder af, ja n echte NEPPER dus hahaha net als de rest wat erin zit. Alles is lelijk, kitscherig en plastic! Met veel *BLING* en tierlantijnen (bij mij in de familie eerder bekent onder de naam "n echte hoer", hoe lelijker hoe beter). Zoë (29-01-2005) helpt mij net als vorig jaar met versieren (kan ze heeeeeeel goed en vind ze geweldig) en hangt er ook zelf gemaakte versieringen in. Wat Nëo (15-09-2005) gaat doen weten we niet, zal er wel in gaan klimmen en aan de ballen etc gaan zitten maar dat moeten we m dan maar afleren(wat bij hem moeilijker is dan bij zn zus tot nu toe). Komt allemaal wel en de boom zal best wel n keer op zn kant gaan, boeit niet want t kan toch niet stuk. Blij ook dat de box er nog staat want dat is op t moment meneer zn strafplekje, dus ook tijdens kerst ;)
Jingle bells en succes allemaal!

Nou ook hier komt er gewoon de boom te staan.. Een neppert maar wel met breekbare ballen. In eerste instantie heb ik ook getwijfeld maar nee, ben toch wel erg dol op een kerstboom en ook ik vind dat ze er gewoon van moeten leren afblijven...

En lonneke,
Ook hier een echte aap in huis, klimmen springen rennen noem maar op.
En ja, ook hier loopt madam zelf door het huis en zegt dan met een wijzend vingertje juij juij. Wat zijn ze toch schattig hé??

groetjes pally

hihi, patricia echt zoooooo poepettig he!! Ik smelt dan ook helemaaal!!
Die kleine deugnietjes!!
Ach er moet een beetje pit inzitten toch??!! Haha...

Groetjes lonneke

Wij hebben ons mini disco-boompje al 2 weken staan (oeps ). Een kerstboom hebben we nooit gehad; past niet in ons huis.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan