Hoi niem,
Wat grappig dat je Marrokaanse bent. De grap is dat je je een beeld gaat schetsen van hoe de persoon er uit ziet aan de andere kant en ik had je absoluut niet buitenlands voorgesteld. Leuk hoor! Ik heb 1x meegemaakt op het forum dat ik contact had met een meisje, heel leuk, net zoals wij, maar toen ze het hoorde dat mijn man donker was, wilde ze geen contact meer! Terwijl het zo'n leuk meisje leek! Echt belachelijk.. maar goed.
Ik was gisteren eerst bij mijn schoonouders en daarna naar mijn familie. Echt heel gezellig om zo met zijn allen bij elkaar te zijn.. Een beetje als jullie suikerfeest denk ik (ik weet niet of je moslim bent maar dat vier je vast wel). Lekker veel eten en gezellig met de familie bij elkaar.
Vandaag moet Robin al vroeg werken en ga ik zo een uitgebreid ontbijt maken en daarna weer even naar mijn familie. Morgen moet ik gewoon weer werken dus ik maak het niet laat.
Gisteren was de laatste Clomid dag. Ik ben blij dat ik erweer vanaf ben. Ik had wel minder last van kwaaltjes maar ik voelde me toch niet weer helemaal ok. Ik begin a.s. donderdag met de ovulatietesten... Hopelijk doet de Clomid ook echt wat.
Net als jij probeer ik me er niet teveel op te verheugen, van de eisprong tot aan de nod maar ik vrees dat dat toch weer gaat gebeuren. Ik probeer wel echt ervan uit te gaan dat als ik geen innestelingsbloeding heb, ik niet zwanger ben.. hopelijk scheelt dit ietsje teleurstelling.
Mijn vriendin mag met Oud en Nieuw testen dus die is ook helemaal nerveus.
Ik blijf voor ons duimen!!! Moet jij volgende week ook gewoon werken?
X F