Kerstgroet

Hoi MEISIE

SORRY dat ik niks van me heb laten horen.
HAd het zo druk op het werk dus vandaar maar ik ben je niet vergeten hoor.
Je vroeg me trouwens hoelang mijn cyclus was de mijne was de eerste keer 33 dangen en de tweede keer 31 dagen.
Ik vind dat ik er deze maand neit echt mee bezig ben behalve dat ik elke keer op het forum zit dat is gewoon verslavend.
Maar probeer er niet zoveel meer aan te denken want ik ben al blij als ik een eisprong krijg dus ik zie het allemaal wel.
Dikke kus NIEM

TRouwens wat ga je doen met de kerst

Hoi lieve Niem,

Je bent ook online! Ik wilde net een berichtje voor je gaan plaatsen. Fijn te horen dat het goed met je gaat. Je zult het wel super druk hebben gehad inderdaad met al die mensen die massaal boodschappen zijn gaan inslaan!
Ben nu alleen thuis (manlief werkt). Ik ga zo trump's opvolger kijken en ook meteen een flinke strijkwas wegwerken.. fijn!! not..
Morgen gaan we 's middags naar mijn schoonouders. Altijd heel gezellig (mijn schoonfamilie komt oorspronkelijk uit Suriname) dus veel eten en gezelligheid en 's avonds gaan we eten bij mijn ouders. Tweede Kerstdag werkt Robin bijna de hele dag dus dan zit ik alleen.. of ik ga even naar mijn familie (ze wonen in de straat hierachter). Wat ga jij doen met Kerst?
Lieverd.. ik ga echt een speciale toost op ons drinken met Oud & Nieuw, in de hoop dat dat helpt bij het zwanger worden haha! Ik voel alweer steken links onderin mijn buik (heb ik altijd als er een eitje gaat kweken, tot het moment van de eisprong). Nu maar hopen dat het ei ook echt doorzet! Als alles goed gaat heb ik rond 3 jan. mijn eisprong. Jij rond 6 januari? Lopen we weer gelijk op!

Meis, geniet van de Kerst. Een dikke kerstknuffel van mij!

X F

Hoi schat
Nou ik doe niks met kerst lekker thuis zitten en uitrusten.
Ik vier helemaal geen kerst want ik ben marokaans.
Maar wel gezellig voor je met de familie samen hihihih......
Welk een goed teken dat je al wat voelt links onderin je buik ik hoop voor ons dat het nu wel lukt.
Ik ga me er echt niet meer op verheugen als de vorige keer anders valt het weer zo tegen.
Ik hoop dat je toost ons goed zal doen.
We blijven duimen meisie
Dikke kus niem

Hoi niem,

Wat grappig dat je Marrokaanse bent. De grap is dat je je een beeld gaat schetsen van hoe de persoon er uit ziet aan de andere kant en ik had je absoluut niet buitenlands voorgesteld. Leuk hoor! Ik heb 1x meegemaakt op het forum dat ik contact had met een meisje, heel leuk, net zoals wij, maar toen ze het hoorde dat mijn man donker was, wilde ze geen contact meer! Terwijl het zo'n leuk meisje leek! Echt belachelijk.. maar goed.

Ik was gisteren eerst bij mijn schoonouders en daarna naar mijn familie. Echt heel gezellig om zo met zijn allen bij elkaar te zijn.. Een beetje als jullie suikerfeest denk ik (ik weet niet of je moslim bent maar dat vier je vast wel). Lekker veel eten en gezellig met de familie bij elkaar.

Vandaag moet Robin al vroeg werken en ga ik zo een uitgebreid ontbijt maken en daarna weer even naar mijn familie. Morgen moet ik gewoon weer werken dus ik maak het niet laat.

Gisteren was de laatste Clomid dag. Ik ben blij dat ik erweer vanaf ben. Ik had wel minder last van kwaaltjes maar ik voelde me toch niet weer helemaal ok. Ik begin a.s. donderdag met de ovulatietesten... Hopelijk doet de Clomid ook echt wat.

Net als jij probeer ik me er niet teveel op te verheugen, van de eisprong tot aan de nod maar ik vrees dat dat toch weer gaat gebeuren. Ik probeer wel echt ervan uit te gaan dat als ik geen innestelingsbloeding heb, ik niet zwanger ben.. hopelijk scheelt dit ietsje teleurstelling.

Mijn vriendin mag met Oud en Nieuw testen dus die is ook helemaal nerveus.

Ik blijf voor ons duimen!!! Moet jij volgende week ook gewoon werken?

X F

Dat is inderdaad waar dat je een beeld gaat schetsen van iemand best grappig eigenlijk.
Toen je vertelde dat jou man van surinaamse afkomst was had ik echt zoiets van oja.... dat kan ook nog!

Ik moet eerlijk zeggen dacht ik niet dat ie surinaams zou zijn want ik vind robin helemaal niet een naam voor een surinaam ik had me heel anders voorgesteld ik dacht meer grote hollandse beer hahahhah.....dat komt natuurlijk omdat je zei dat hij als portier bij een discotheek werkt dus toen had ik al gelijk een beeld van zeker een brede man hahahhah.........Ge eigenlijk hé?
Maar ben jij puur hollands of niet?
En ik ben wel moslims dus doe lekker mee aan suikerfeest en we hebben binnen kort ook weer slachtfeest dus weer lekker feesten.
Vind jij het vervelend trouwens dat ik marokaans ben?

Ik heb eigenlijk nooit last gehad van Clomid en nu dus oook niet.
Wat spannend voor je vriendin je moet het wel gelijk laten weten want ben best nieuwsgierig.
Ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis om te kijken of er wat gebeurd daar binnen of er verandering is met mijn eitjes.
Nou ik spreek je sinsdag wel ik moet om 9.00 bij het ziekenhuis zijn dus dan hoor je het wel hoe het is afgelopen.
Gelukkig heb je nu bijna msn dat lijkt me heel gezellig dat we wat makkelijker kunnen praten vind je niet.

Meis ik spreek je Dikke kus Niem

Fawaka? Haha, natuurlijk kan ik tegen een grapje!! Ik weet nog wat dat betekent maar daar houd mijn Surinaams ook (bijna) op. Robin is geboren en getogen in Nederland en zijn familie is super geïntegreerd. Zelfs zo erg dat Robin Surinaams alleen een beetje kan verstaan maar niet praten. Als je hem aan de telefoon hebt, zou je niet weten dat hij donker is. Zijn zus heeft ook een Nederlandse vriend en zijn tantes hebben ook bijna allemaal blanke, Nederlandse mannen. Het is dus 1 gemixte familie haha. Ik zelf ben helemaal Nederlands.

Natuurlijk vind ik het niet erg dat je Marrokaans bent!! Waarom zou ik?! Een collega van mij met wie ik het super goed kan vinden is ook Marrokaans. Als de ramadan is dan hangen we altijd een groot bord op zijn deur "a.u.b. niet voederen" en hij vindt het prachtig!
Ik weet dat het beeld van Morrokanen helaas niet al te best is maar ik weet echt wel dat je niet iedereen over 1 kam kunt scheren. Datzelfde geldt voor Surinamers, Nederlanders, Turken etc.
Vroeger zat ik op school met heel veel Turken en had ik dus veel Turkse vriendinnetjes. Ik ben dus eigenlijk al opgegroeid met veel culturen om me heen. Is jouw man ook Marrokaans?

Dus jij mag dinsdagmorgen naar het ziekenhuis? Ik ben jaloers!! Ik zit in onzekerheid de komende tijd ben ik bang. Ik begin a.s. donderdag met de ovulatietesten. De steken in mijn onderbuik zijn opgehouden (al een paar dagen) dus ik hoop niet dat dat een slecht voorteken is... Ik heb mijn hoop op een eisprong op 3 januari...

Jij zit nu aan je 5e kuur he? Hierna mag je nog 1x Clomid gebruiken he? Moet je daarna jezelf injecteren met hormonen?

Er zijn trouwens wat problemen met mijn adsl.. Ik heb op mijn laptop geen aansluiting voor adsl dus nu moet ik eerst daar achteraan gaan.

Nou meis, succes dinsdag in het ziekenhuis!

X F.

Terug
Bovenaan