Kerstgroet

Hoi schat

Mijn man is ook marokaans.
Ik zou eens thuis moeten komen met een hollandse man mijn ouders hangen me op hahaha......
Ik zit inderdaad nu aan mijn 5e kuur ik hoop voor je dat ij er nooit zoveel moet gaan slikken want is best slopend hoor.
Ik hoorde van een vriendin dat mijn karakter is versander sinds ik die pillen slik en dat is ook zeker zo krijg heel snel ruzie met iedereen.
Ik vind het niet eens meer zo spannend naar het ziekenhuis gaan.
Ik vind dat ik er helemaal niet zo erg mee bezig ben meer omdat het al zo vaak tegen is gevallen.
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik ga krijgen ik denk dat ik ga spuiten ja.
Ik heb soms echt zo van geef mijn maar ivf dan ben een beetje af van al die pillen maar k zie het allemaal wel.
Eerst morgen afwachten of er teminste een gaat groeien.
En oja ga alsjeblieft gauw achter die stomme adsl aan wnat ik w8 nog steeds op je.
Zoals ik hier met je praat lijk het wel dat je een hele goeie vriendin van me kan worden iemand die weet hoe je je voelt en je lekker kan uiten vind je niet.
Meis je hoort morgen wel weer van me Kus NIEM

Hoi lieve Niem,

Helaas nog geen bericht van jou. Ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is gegaan!
Ik merk ook dat ik anders ben als ik de Clomid slik (niet de rest van de cyclus maar wel tijdens die 5 dagen). Ik kan veel minder hebben. Toevallig was bij de wetenschapsquiz vorige week, de vraag gesteld wat er met vrouwen gebeurde die mannelijke hormonen slikten. Daar bleek dat deze vrouwen veel agressiever en dominanter reageerden op alles. Robin (mijn man) heeft dat ook al mogen ervaren hahaha. Nu ben ik al niet de makkelijkste maar met de Clomid is het nog een tikje erger ;-)

Wel jammer dat het nog steeds zo is dat je als moslim-vrouw niet met een Ned. niet moslim thuis mag komen. Ik heb daar ook wel eens discussies over met mijn collega. Ik begrijp het wel hoor. Vooral als je een ander geloof aanhangt, wordt het wel heel moeilijk om samen een toekomst op te bouwen maar ik vind het wel jammer dat het niet een kans wordt gegeven. Maarja, ik ben natuurlijk opgegroeid naar de Nederlandse maatstaven (en cultuur) dus die verschillen zijn ook erg groot.

Een vroeger vriendinnetje van me (Turks) had een Ned. vriendje en haar familie heeft haar daarom verstoten. Ze is getrouwd met hem en heeft kinderen maar haar familie accepteert het niet. Lijkt me heel erg moeilijk voor haar want familie is erg belangrijk.

Gelukkig werd jij verliefd op een Marrokaanse man. Dat scheelt een hoop ellende ;-)

Nou meis, ik wacht je antwoord over hoe het ging in het ziekenhuis gespannen af. Ik duim voor je dat er weer mooie eitjes op de loer liggen!

X F.

hoi wijfie
Nou ben vandaag dus geweest maar schoot niks op want ze zag nog niks groeien.
De vorige keer dat ik ging op de 10e dag zag ze ook niks het is maar afwachten omdat ik mijn eisprong pas rond dag 17 of 18 heb dus vandaar dat ze nog niks kon zien.
Ik moet nu weer vrijdag terug komen om te kijken of er wel wat begint te groeien.
Ik spreek je nog wel weer
KUS NIEM

Hoi meis,

Het is inderdaad ook misschien nog wat vroeg om al eitjes te zien groeien. Wel erg jammer maar ik weet zeker dat ze vrijdag meer zien!

Ik begin morgen met de ovulatietesten.. ben benieuwd. Ik ben vanmorgen toen ik naar de bus liep, omwijs hard onderuit gegaan en ben op mijn knie gevallen. Heb nu een paar flinke schaafwonden! Het was echt spekglad bij ons in de buurt!

Nou meis, ik spreek je snel weer.

X F.

Ooooooooo arme schat wat vervelend hihihi ja sorry kon het niet laten.
Het is ook heel glad joh ik weet het ik had dat dins bijna ook.
Maar heb je het gelezen over inge arme meid heeft een miskraam gehad ik vind het echt zo zielig dan is er iemand ook zolang mee bezig en dan gaat het weer mis.
Ik ben nu lekker een weekje vrij ik moet volgende week woens weer beginnen en vrijdag naar het ziekenhuis maar dan spreek ik je wel weer.

Nader bericht: MEVROUW FRED WILT U IN HET VERVOLG GEEN GLADE SCHOENEN MEER AAN TREKKEN EN VOORTAAN VOOR U KIJKEN WANT DAT KUNNEN WE NIET HEBBEN ALS JE STRAKS MET EEN DIKKE BUIK LOOPT HIHIHI.

NOU SCHAT IK SPREEK JE DIKKE KUS NIEM

Hahaha, ja wat een stunt he?! Hoe erge pijn ik ook had, ik keek als eerste of niemand me zag haha.

Mijn trouwring is wel flink beschadigd dus die moet ik even naar de juwelier brengen. Balen hoor! Er zitten echt flinke krassen op!

Ik had gisteren behoorlijke vochtafscheiding dus ik denk dat mijn eisprong binnen een paar dagen wel komt. Mijn ovulatietest gaf nog niets aan maar ik denk echt dat ik zondag ofzo mijn eisprong ga hebben. We hebben gisteren nog even geklust, en dan vrijdag en zondag weer even. Ik kan trouwens vanmiddag even bellen met het ziekenhuis voor een echo voor volg. week dinsdag (kreeg gisteren een mail) maar dat heeft eigenlijk geen zin meer denk ik.. Ik ga wel even bellen vanmiddag om te overleggen met het ziekenhuis.

Wat lekker dat je vrij bent zeg! Ik ga vanavond met vrienden stappen (alvast en nieuwe jaar inluiden) en morgen ben ik vrij (ik ben altijd de vrijdag vrij). Dus meis, heel veel succes in het ziekenhuis en ik lees je verhalen wel!

Dikke kus F.

Hoi meisie
Dat is al een goed teken van dat vocht.
Ik zou gewoon gaan voor een echo je weet maar nooit of even bloed prikken kijken of je progetron al verhoogd is dan weet je teminsste of je eisprong hebt gehad of niet anders blijf je straks maar wachten op je nod vind je niet.
Ik spreek je morgen wel ik heb om 10.40 een afspraak dus ik laat wel weer wat van me horen.
Dikke kus NIEM

Nou ben vanochtend geweest en zag dat er een van 11.1 zat.
Ik heb gelukkig altijd laat mijn eisprong want hij zei als ik nu niks zie dan moet je er niet te veel meer van verwachte,maar toen ik uitlegde dat ik vaak laat mijn eisprong heb toen zei hij van o dan kant dat nog wel goed komen.
Het is al een goed teken want de vorige keer dat ik ben geweest toen zag ze alleen maar kleine eitje en nu zat er dus links een van 11.1mm en aan de andere kant een van 12mm dus er kan nog wat veranderen.
Ik moet nu weer maandag terug gaan.
Hoe is het met jou en je ovulatie testen en voel je al wat rommelen daar binnen.
Dikke kus NIEM

Terug
Bovenaan