kerstkaarten

A

Anoniem

Guest
Hoe doen jullie dat met kerstkaarten??
Ik had gehoopt dat ons kindje er al zou zijn, en dat dan zijn of haar naam op de kerstkaarten zou prijken. Maar ja, die is er dus nog niet..
Nu denk ik, "zal ik het maar overslaan? " of "wachten tot de baby er is?"
Heb ik daar dan nog tijd voor??
Hoe hebben jullie dat gedaan??
Groetjes Soela

haahahah ik ben dus niet de enigste die hier mee bezig is.....

Ik heb besloten (ahum wij dus) dat indien vrijdag mijn vliezen kunnen worden gebroken (wat natuurlijk nog maar zeer de vraag is), dan zal ik dus binnen een aantal dagen daarna bevallen en zullen de geboortekaarten eruit gaan en ik vind het onzin dat de mensen in één week twee kaartjes van ons ontvangen.
Ik ga er vanuit dat de mensen bij de ontvangst van een geboortekaartje in deze periode, begrijpen dat wij dan geen kerstkaarten sturen. Dat doe ik dan volgend jaar wel weer. Wellicht krijg ik van familie hier commentaar op, maar dat kan mij niets schelen.....wij hebben wel wat anders aan ons hoofd.

Mochten de vliezen niet gebroken kunnen worden, dan ga ik vrijdagmiddag kaartjes halen en die versturen, want tja als de bevalling nog lang op zich laat wachten, dan kan ik net zo goed eerst de kerstkaarten wel versturen.

gr mama van MD

Ik was 11 dec uitgerekend. Wij hebben een kaartje uitgezocht in de zelfde stijl als het geboorte kaartje waarin de beste wensen voor de feestdagen en nieuwe jaar staat. Deze komt dan bij het geboorte kaartje in.

hoi meiden,

wij sturen gewoon geen kerstkaartjes, hihi...
Als we kaartjes krijgen, oké, dan sturen we er zeker en vast eentje terug...
Maar zelf ga ik me er niet mee bezig houden, ik denk wel dat iedereen ons gaat begrijpen als we dit jaar een keertje overslaan...
We zijn ook nog niet zooo lang verhuisd, dus ik weet niet dat wij veel kaartjes gaan aankrijgen, heb er echt geen idee van...
Mss wel leuk, maar momenteel ben ik er niet echt zo mee bezig...

Liefs,
van ons...

Hoi meiden,

Ik heb dit jaar wel kerstkaarten verstuurd.
Ik ben dan pas ook 31 december uitgerekend,
dus als de kleine geboren wordt krijgt iedereen alsnog een kaart van de kleine.
Maar mocht de kleine eerder komen, dan is het kerstkaartje alleen met onze namen en niet van onze uk erbij.
Ik heb ze tenslotte al op de bus gedaan.

xxx Diana

Dat   is het voordeel van het geslacht al weten en de naam.
ik heb alle kerstkaartjes al geschreven met de naam van de kleine erbij. Nu alleen wachten wanneer onze zoon geboren wordt, dan kunnen de kerstkaartjes ook meteen op de bus. Ik had genoeg tijd en kerstkaarten om ze vast te schrijven, daar ben ik toch weer twee middagen zoet mee geweest...haha

xx

hoi,
wij hebben er bij de geboortekaartjes een kerstgroet bij laten zetten.
mocht het later komen dan de kerst dan laat ik dat gewoon niet afdrukken.
gr lisette

tja, ik liep ook nog een beetje te twijfelen. Ben pas 31-12 uitgerekend, maar kan natuurlijk altijd eerder bevallen. Krijg vrijdag de enveloppen van geboortekaartjes, dus die moet ik ook allemaal nog schrijven. Heb eigenlijk geen zin om ook nog kerstkaarten te schrijven. Vind het ook onzin dat mensen 2x kaartje van ons krijgen.  Mocht kleine geboren worden voor de feestdagen dan stop ik een klein kaartje in het geboortekaartje en anders dit jaar maar geen kerstkaarten. Dat moet men maar begrijpen hoor.
Vind trouwens dat hele kerstkaarten gebeuren maar een beetje onzin.

groetjes Sabine

Terug
Bovenaan