kerstkaarten

Ik ben ook pas 30 december uitgerekend, maar zoals ik eerder al vertelde, voel ik het al grellig rommelen daar vanbinnen. Ze wil duidelijk de buitenwereld sneller zien dan 30 december...  Ik heb echt  enorm veel pijn in mijn onderbuik pfffff weet niet goed wat ermee doen... als ik zit gaat het  wel, maar moest daarnet niezen en wist niet waar kruipen van de pijn.  Komt regelmatig terug en minderd wel, maar gaat niet helemaal weg. HELP!  

Wij weten ook het geslacht al van ons kleintje en de naam, maar dat is nog steeds ons geheimpje!! Dus het is geen optie om de naam al op de kerstkaartjes te zetten.

Liefs,
van ons...

Ik heb de kerstkaarten nog niet weggedaan en de enveloppen zijn nog open, dus mocht zoonlief zich ruim genoeg voor de kerst aandienen (ben de 23e uitgerekend) dan kan ik zijn naam er gewoon nog bij op zetten.
En anders is het jammer maar helaas, daar ga ik me niet zo druk over lopen maken.

Ook hier een geheelonthouding op het gebied van kerstkaarten.
Vrienden, collega's en familie krijgen al een geboortekaartje en dat vond ik ook wel
genoeg. Ze zullen denk ik wel begrijpen dat we niet ook kerstkaartjes sturen.

Hoewel, ik zit nu te denken, misschien gooi ik er nog wel een mooie, zelf in elkaar geknutselde e-mail kerstkaart uit

Wij hebben zelf een kaartje gemaakt voor de kerst , die stoppen we bij het geboortekaartje in. Onze baby zal toch echt wel voor de kerst geboren worden, was de 7e uitgeteld, dus we dachten zo in een keer klaar te zijn. Had ook helemaal geen zin om naast de geboortekaartjes ook nog kerstkaartjes te moeten kopen en schrijven.
Computer is zo makkelijk he??

Liefs Hilma.

hoor hier wel niet thuis, maar vind het altijd wel leuk om het huidige forum te lezen als er babietjes komen enzo
Zelf ook geen kerstkindjes, maar wel vrienden die half december een kindje kregen.

zij hadden gewoon een vel met van die goud kleurige stickers bij een hobbywinkel gekocht.... met van die kant en klare teksten als fijne feestdagen enzo.
Op de achterkant van de envelop van het geboortekaartje hadden ze zo'n sticker geplakt. Niemand die het raar vond, vond het zelf eigenlijk wel slim bedacht!

En als je niet persé geboortezegels wilt/hoeft.... kerstzegels zijn goedkoper en tot begin januari te gebruiken, ook voor je geboortekaartjes natuurlijk (hadden zij dus ook gedaan, maar de envelop op zich was wel herkenbaar als van een geboortekaartje!!!!)

Maar is het niet zo dat ze geboortezegels eerder bezorgen dan kerstzegels als het heel erg druk is????

Ik had ook kerstkaarten gehaald maar nu de kleine volgende week geboren wordt (KS) sturen we geen kerstkaarten.

Ben wel benieuwd of dat inderdaad zo is dat geboortezegels voorrang krijgen want wij willen ook gewoon kerstzegels gebruiken.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan