kerstkindje

A

Anoniem

Guest
Goeie morgen allemaal!

De wereld staat vandaag even op z'n kop!

We zijn zwanger!

En het kon echt niet missen! Afgelopen week viel het me op dat ik heel moe was en chagerijnig. Zaterdagmiddag even misselijk en alle dagen gerommel in m'n buik, een heel onrustig gevoel, alsof er druk op stond.
Vrijdag middag kon ik niet wachten en heb ik getest. Toen was ie negatief (maar ja, met een waterig plasje en eigenlijk te vroeg, was dat ook wel logisch.)

Dus vanochtend vroeg weer getest en ja hoor! Digitale test van Clear Blue, dus er bestond geen twijfel! Hart in m'n keel, maar we zijn wel heel blij, alleen moet je wel heel erg aan het idee wennen! En dan met een recht gezicht naar het werk! haha

Jullie zijn de eerste die het weten! Nu nog een originele manier verzinnen voor de familie!

En hopen dat alles goed gaat de komende tijd!

Oh ja en de glitters!!

Leonie

Gefeliciteerd!!
Ga er lekker van genieten!

groetjes Rimke
20+2 weken zwanger

GEFELICITEERD Leonie en mannetje
Zwanger van jullie 1e kindje? Na hoeveel rondes?

Mocht ik deze periode zwanger raken ben ik 1e kerstdag waarschijnlijk uitgeteld, hihi. Maar verwacht niet dat het raak is in ronde 2. Eerst ronde was mijn cyclus maar 22 en verwacht eigenlijk dat die nu langer is, maar sinds gisteravond voel ik me anders. Apart gevoel in mijn buik, regelmatig naar de wc, af en toe beetje misselijk. Ik verzin steeds iets anders dat ik denk oh dat zal daar wel aan liggen. Bijv. oh ik heb meer gedronken of zoals net, oh ik heb honger, daar zal het wel van komen. Maar dat aparte gevoel is er nu nog, hihih.

Wens jullie heel veel geluk!

Gr. Nathalie

leonie

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ga er lekker van genieten meid

groetjes linda

Hallo allemaal!

Leuk, jullie reacties!

Het was de tweede ronde. Eerste ronde duurde het 70 dagen voor ik ongesteld werd. Ik ben een aantal jaren geleden al eens eerder met de pil gestopt en toen had ik een nette cyclus. Dus ik was er vandaag ook stiekem vanuit gegaan dat ik een normale cyclus van 28 dagen zou hebben.

Je weet het niet he...er hoeft maar 1 zaadje zijn weg te vinden!

Succes allemaal!

Hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

Liefs,
Baby09

Super nieuws!! Gefeliciteerd!!
Ben ontzettend blij voor jullie!!        

Geniet van deze mooie tijd!!
Gr. Annemieke!!

Hoi Leonie,

Heel heel heel erg gefeliciteerd!
Geniet er van.

Ik heb ook vrijdag getest.
En negatief, maar was veel te vroeg dus hoop aankomende zaterdag ook net al jij op een positieve uitslag en dus een december kindje!

geniet er heel er van meid!

Liefs
Anita

Terug
Bovenaan