kerstkindje

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat geweldig zeg
Je zult je nu wel heel speciaal voelen, tenminste dat kan ik me indenken.
Geniet ervan en ik wens jullie een hele fijne en zorgeloze zwangerschap toe!

Je sprak over een originele manier om eht de familie te vertellen. misschien is dit een leuk idee. Een vriendin van me had het zo tegen haar ouders en schoonouders verteld:
Ze had ze uitgenodigd voor de koffie en daar hoort natuurlijk een gebakje bij. Voor de aanstaande opa's stond er op het gebakje met chocolade geschreven: Voor Opa en bij de aanstaande oma's: Voor Oma. In eerste instantie hadden niemand het in de gaten tot in een keer haar schoonmoeder zei: Voor Oma, ik ben nog geen oma hoor! en ze wilde haar gebakje bij de moeder van mijn vriendin neerzetten (de broer van mijn vriendin heeft al een kindje en dus is haar moeder wel al oma). Haar schoonmoeder dacht dat bij haar het verkeerde gebakje neer was gezet. Toen zij de man van mijn vriendin: nee mam, dit gebakje is wel voor jou. Zegt die moeder nog heel mooi: oh, dan hebben ze er de verkeerde tekst op gezet. Iedereen moest ontzettend lachen, want de anderen hadden het al lang door, alleen schoonmoeders nog niet! Eindelijk drong het tot haar door en toen moest ze zo huilen van geluk dat ze het gebakje bijna niet meer kon eten! Was erg leuk.

In ieder geval veel plezier met het vertellen, laat je weten hoe je het verteld hebt en wat de reacties zijn?!?!

Groetjes Ellen.

heee
wat leuk weer een zwangere GEFELICITEERD..!!!
ik ben ook net zwanger 6W3DAGEN
28 april heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige
spannend he...

19 april is opa & oma dag (wist ik ook niet, maar las het ergens) Of wachten tot je echo maakt en die in mooi lijstje doen ofzo. Zijn vast wel leuke dingetjes te bedenken. Wou dat ik me daar druk over kon maken, ipv de onzekerheid. Donderdag is mijn NOD met 1e ronden cyclus van 22 dagen, ben benieuwd wat het nu is. Vandaag kreeg ik mijn broek amper dicht, vreemd vreemd. Maar denk zelf niet dat het raak is, denk dat we daar te weinig voor hebben kunnen klussen. Maar we wachten of. Ben benieuwd hoe jullie het opa en oma gaan vertellen, laat het ff weten als je het hebt gedaan okay?

Gr. Nathalie

Hoi allemaal,

hier nog een toekomstig kerstkindje.
We zijn rond 18 december uitgerekend.
We hebben het gisteravond aan mijn schoonouders verteld.
In oktober komt hun 2de kleinkind en in december  de derde.
We hadden  gezegd dat we hadden  gehoord dat ze gingen uitbouwen/ verbouwen.
Vroegen ze hoezo.
Toen hebben wij gezegd dat 3 kleinkinderen niet op 1 kamer passen als ze bij opa en oma zijn.
Toen snapte ze het pas.
Ze zijn hartstikke blij.
Op 15 mei hebben we onze eerste echo.
Omdat we bij degynacoloog lopen en die doen dat rond de 8 weken pas.
Dus we moeten nog even geduld hebben.

Groetjes Fanny

Hallo dames,

Nou vandaag een regel-dag gehad. Huisarts gebeld om te melden dat het gelukt was. Verloskundige gebeld, eerste afspraak gemaakt voor 14 mei en voor de eerste echo in het ziekenhuis voor 5 juni.

We gaan half mei op vakantie en het weekend ervoor met mijn familie een lang weekend weg. We hebben wel het plan om iedereen tegelijk uit te nodigen om het te vertellen, dus dat idee van die taartjes is hartstikke leuk! Maar ik denk dat het na de vakantie wordt, als we de eerste afspraken gehad hebben en we weten dat alles op de goede weg is. Dan ben ik 13 weken, dus ik hoop dat m'n buik dan nog een beetje te verbergen is! En dat we zo lang ons mond kunnen houden! We zijn nu twee dagen verder en ik zou het wel van de daken willen schreeuwen! Maar ja, voorzichtigheid is geboden!

Mijn moeders grootste wens is om oma te worden...toevallig wordt ze 7 juni 60 jaar, dus ik heb een heel mooi cadeau voor haar! Dat wordt een groot jank-feest dat weet ik nu al! haha
Niemand in de familie weet dat we het uberhaupt gingen proberen laat staan dat het redelijk snel zou lukken. Mijn vriend heeft het altijd voor gedaan in gesprekken alsof hij de boot afhield en daaarom zal niemand het in de familie verwachten en is de verassing denk ik extra groot. Ik kijk er wel erg naar uit om het met hen te delen.

Gefeliciteerd Fanny, Xrielle...we houden contact!
En alle andere dames, ik denk aan jullie en heel veel succes de komende tijd!

Leonie

Terug
Bovenaan