keukentje echt voor meisjes?

Hoi hoi,

Onze zoon heeft ook een keukentje hoor! Een hele stoerte zelfgemaakte keuken van hout. Ik heb hem in leuke kleuren geschilderd en bij de bart smit een setje met pannetjes en bodjes en bestek gekocht hij heeft er 4 jaar lang mee gespeeld. Hij is inmiddels 8 nu en is mijn eigen keukenprins en hulp in de keuken, dus het heeft ook voordelen zo keukentje op jonge leeftijd!

Groetjes,

Miriam

hoi hoi,

een keukentje is helemaal niet alleen voor meisjes. (De meeste topkoks zijn bijna altijd mannen....)Wij hebben een meisje met toevallig een roze keukentje, maar toen hadden we die van IKEA nog niet gezien. (Helaas)

Onze meid krijgt voor haar 2e verjaardag begin november een gereedschapsset . :-D

Ze vindt het namelijk helemaal geweldig om pappa te helpen met klussen en werken. Maar om haar nu met de echte schroevendraaiers, schroefmachine en boormachine etc. los te laten in huis.... :)

groetjes
Maple

Hier hebben we ook een keukentje!
Voor mijn zoon wel te verstaan!
Die van de Ikea, gekregen voor zijn 2de verjaardag.
Moet nog steeds bijna elke dag wel wat proeven!
Dus hier een groot succes!

Voor jongens kom je vaak uit bij een speelgarage ipv keuken, maar onze zoon vind het ook heel leuk om met het speelgoed eten van de AH of Lidl te spelen wat je kon verzamelen. gewoon doen! hier hebben wij onze keukentje uitgekozen. 
https://www.voedingsaccessoires.nl/kinderkeukentje-voor-de-kleine-chef-in-huis-de-leukste-op-een-rij/

Mijn zoontje speelt ook heel graag met het keukentje. Hele menu’s krijg ik voorgeschoteld.... wij hebben het houten keukentje van ikea. We hebben ook een werkbank maar hij speelt toch liever met het keukentje

Onze zoon speelt op de opvang ook graag met het keukentje. Thuis is hij vaak druk met het vergiet en een soeplepel. Ik denk dat we hem voor z'n volgende verjaardag ook een keukentje geven. Ik vind het niet echt geslachtgebonden ofzo. Mijn man kookt ook graag :) 
Sowieso vind ik speelgoed niet echt geslachtgebonden. Als onze zoon poppen leuk vond, had hij van mij gewoon een pop gekregen. 

Hoi
Bij de logopedie hebben ze een keukentje en mijn zoon vondt die altijd geweldig dus met kerst heeft hij der ook eentje gekrijgen en hij speelt er elke dag mee (hij is 2,5 jaar). Ook zijn zus van 9 jaar speelt er mee dus helemaal goed :)

Terug
Bovenaan