Keuze fietsstoeltje

Wij hebben de Bobike one mini. Mooi stevig stoeltje en alles is makkelijk verstelbaar. Dochter zit er vanaf het begin goed stevig in. Heb er wel een windscherm bij gedaan, fijn met wind maar ook met regen, wordt ze niet meteen nat. 

[quote quote=10316409]Ik vind het er ook een beetje eng uit zien zonder windscherm voor mijn gevoel voelt het dan niet veilig omdat ze zo open en bloot zitten[/quote]
Oh ik heb geen windscherm hoor, maar misschien hangt dat ook af van je stuur. Had iets van ja fijn voor hem zo uit de wind maar erg arelaxt voor mij met zo'n lekkere windvanger voorop ?. Maar ik fiets dan ook best veel en vooral zonder kind, dus was vooral ook belangrijk dat het comfortabel was voor mezelf.

Wij hebben een thule yepp nexxt mini. We twijfelden tussen de normale yepp en de thule yepp. Uiteindelijke voor de thule yepp gekozen omdat deze een stuk lichter is. Hebben beide een adapter op de fiets, en het wisselen tussen de fietsen gaat echt heel makkelijk en snel. Wij zijn er dus heel tevreden over.

Terug
Bovenaan