KID/BAM (bewust alleenstaande moeder)

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Vanaf november 2006 "zit ik in de malle molen van de wereld "BAM".

Na veel gesprekken in het ziekenhuis en een zoektocht naar een donor heb ik vorige week mijn eerste KID gehad.
Ik ben nu natuurlijk vreselijk zenuwachtig!

Ik ben benieuwd of er meer Bammers?KID-ers zijn die hun ervaringen willen delen.
Ik ken zelf namelijk niemand die jet ook op deze manier heeft gedaan.

Groetjes Witte tulp

hoi

zus gaat die molen ook in binnenkort maar dan wel omdat zij en haar vriendin kinderen willen en ze hebben er veel zin in
waarom ga jij de molen in, omdat je geen partner wil of omwille van je leeftijd
moest ik rond mijn 27ste geen partner hebben zou ik dat ook gedaan hebben maar dat nu het geval niet
groetjes

hopelijk vindt je het niet vervelend dat ik dit vraag

Ik heb jaren lang een relatie gehad. Ik wilde wel kinderen, hij niet. Daar is de relatie onder andere ook op gestrand.

Nu al weer wat jaartjes alleen en ben inmiddels 33 en heb besloten, na lang overdenken,  er in m'n eentje voor te gaan.

Groetjes witte tulp

hoi witte tulp

ik vind dat je groot gelijk heb, en je hart moet volgen, je zit idd op een leeftijd dat er beslissen moet vallen over het krijgen van kinderen, er zijn enrom veel alleen staande mama's (die er niet altijd voor gekozen hebben ) en bij die lukt het ook,
ik hoop voor je dat je rap zwanger bent en hopelijk hou je me een beetje op de hoogte  van het verloop

veel sterke en geluk
tess

Ik heb er lang over nagedacht of ik hier aan wilde beginnen!
En ondanks dat, en het doorhakken van de knoop, heb ik af en toe nog best wel twijfels hoor.

Helemaal nu ik de eerste poging achter de rug heb en ik nu moet afwachten of het gelukt is of niet. Wat kunnen twee weken dan lang duren zeg!, pfffff

groetjes Witte tulp

Zondag mijn NOD.
De gyn zei dat ik pas woensdag kon testen maar zit er stiekem aan te denken om dat maandag al te doen.(als ik voor die dag niet ongi ben geworden).

groetjes witte tulp

Hoi witte tulp,

Ik ben zelf zo'n zogeheten KID-kind. Wel interessant dat ik je verhaal lees! Zit zelf op dit forum als meid die zwanger wil worden en zitten nu ook in de MM. Wij gaan volgende week onze eerste IUI-behandeling tegemoet.

Mocht je nog vragen hebben aan een KID-kindje (ikke dus), dan stel ze maar gerust!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Leuk om iets te horen van een BAM-kind (of hoe noem je zoiets?).

Ben benieuwd hoe je het hebt ervaren, positief, negatief, was je van peuter af aan op de hoogte of heeft je moeder het pas op latere leeftijd verteld?

Heb je je biologische vader al eens ontmoet of heb je daar geen behoefte aan.

Zeer persoonlijke vragen eigenlijk maar vind het leuk om iets meer van je te horen.

greotjes witte tulp

Terug
Bovenaan