KIDS ONLY . . . ( dus niet voor de mamma's ! ! )

A

Anoniem

Guest

Hé kids, ik moet even wat met jullie bespreken..

Maar dan moeten de mamma's even niet meelezen, dus: MAMMA'S WEGWEZEN!

Volgens mij zit er nog één gniepig mee te kijken. WEGWEZEN!!!!

Uhh, ik zie nu niemand meer geloof ik

Ik hoor ook geen mamma's meer

Het gaat dus om morgenavond. Dan zijn misschien een aantal van ons met de mamma's op televisie bij Talpa. Weten jullie nog, van toen we apies gingen kijken met dat stel kippen achter onze wagens. Maar ik moet dus om 19.00 naar bed, maar ik wil ook kijken.... Dus ik ga gewoon stiekem kijken. Ik sluip m'n bedje uit zonder dat ze het horen. Gaan jullie ook kijken?

Dat wordt lachen, gieren, brullen...

Alleen al om te zien hoe onze VOLslanke mamma's zich als kippen zonder kop staan aan te stellen omdat ze misschien met die twee mafkezen van Talpa op de tv komen.. WHaaaaahhhahaha, ik kom niet meer bij!!!

Maar goed, niet doorvertellen hè! DOEI !!

MAZZEL!!
Kian

Hoi Kian,

O, wat? Komen er misschien mama's op televisie op Talpa? Dat moet ik zien......Ik ben dan wel niet geweest naar jullie gezellige dag, maar ik heb zulke leuke foto's gezien, ik ben heeeeel nieuwsgierig...
Ik stap stiekem ook mijn bed uit en dan ga ik lekker op papa en mama's bed ernaar kijken.........dat horen ze NOOIIT...

Groetjes van Hjerre

Hoi Kian,

Ik zat me net af te vragen wanneer we nu eens op TV komen. Zouden ze onze mama's allemaal hebben gefotoshopt of hebben ze ze gewoon uit de film geknipt?
Ik ben erg benieuwd!

Enne,.. Je hebt het wel heel leuk vertelt hihi,..

Je  forumvriendje

Kay zv Esmé

Dag Kian,

Ik wil ook kijken. Ik heb de leuke dag al gemist omdat mama zonodig moest werken (dom mens he) heb jij nog tips hoe ik het beste mijn bedje uit kan sluipen? Want jij ziet er wel al heel wijs uit hoor!

Lukas

Jaaa ik ga ook kijken hoor.
Ik heb een heel goed plannetje, nou ja meer eigenlijk.
Als ik zo lang mogelijk lief blijf spelen, gaan hun kijken en spiek ik vanaf m'n kleed mee en anders ga ik heel hard en zielig huilen en mag ik denk ik wel in het grote bed.
Nou dan is het simpel, dat zapdinges ligt bij papa's loeiding, dus even op de knop drukken en ik kan kijken.

Bye bye Yoëll

Hoi,

Ja nou, ik wil ook kijken.Als Mama mij naar bedje brengt doe ik gewoon net of ik slaap en als ze dan naar beneden gaat,sluip ik stilletjes naar Papasse en Mamasse slaapkamer en ga ik op hun bed liggen en zet ik de tv aan en....kijken maar...
Daar merken ze vast niets van...ik hoop alleen dat ik niet in slaap val...

Groetjes Tess.

Ik heb niet gekeken hoor, maar ehh Wat een waanzinnigen foto's!

Pauline

He gasten.. ik heb het lastiger dan jullie lees ik al weer. Mijn pappa en mamma hebben dus geen teledinges op hun bedkamer. Maar we hebben wel een doorkijktrap, dus als ik op m'n buik in de gang boven ga liggen en ik steek m'n hoofd naar beneden dan kan ik door de trap heen de teledinges zien. Dan maar hopen dat er geen groot kwijlgeval naar beneden druipt want dan ben ik er gloeiend bij. Maar ik ga m'n best doen.
En lukas, je moet het gewoon proberen. Pappa's en Mamma's doen altijd alsof ze alles weten, maar het grootste gedeelte is gewoon bluf. Ze denken dat wij niet beter weten. En als je dan betrapt word dan ga je eerst een beetje zielig kijken, en daarna zet je je allermooistedebeste lach op die je ooit gemaakt hebt. Wedden dat je een aai over je bol krijgt en weer liefdevol in bed word gelegd (Waarna je gewoon weer kunt ontsnappen natuurlijk). Succes!!!
En Yoëll, dat lief spelen daar trappen mijn ouders niet meer in. helaas.
Adihos! Kian

Terug
Bovenaan