KIDS ONLY . . . ( dus niet voor de mamma's ! ! )

O ja, Kay, ze hebben natuurlijk alle mamma's gefotoshopt. Moet wel, anders past er niets anders meer in beeld. En wie wil er nou naar een stel van die kippenkonten kijken, whahahahaha!

O ja, nog een laatse ding:
Pauline, ik vind jou een stomme mamma! Je zegt dat je niet gekeken hebt, maar je vindt de foto's wel mooi. DAT KAN DUS NIET!!! We zijn niet achterlijk hoor!!! Als ik je weer zie krijg je een pak op je billen! (  als ik er bij kan)
Kian

GEWELDIG, GEWELDIG, GEWELDIG! roept mijn mama.
Ze heeft de tranen in haar ogen staan van het lachen, ze vindt de foto's zo grappig.

Maar ik vindt het niks om te lachen want het is een bloed serieuse zaak. Hoe krijgen we het voor elkaar om toch even te kijken.
Ik ben namerlijk helemaal nieuwsgierig want ik was er helemaal niet bij.
Mijn mama moest werken, dat vondt ze wel jammer hoor!

Groetjes Jente (zoon van Fennie)

Mijn mama heeft de foto's touwens even stiekem gezien want ik kon niet bij de laptop dus mama moest mij op tillen!

Groetjes Jente

zo hee kian jij ben onwijs lekker ding

ik heb ech probleem vanavont ik wil ok keiken. mar er is   geen keik ding bove en benee is moeilik koomen want dan zie mam mei. ik ga ok ma liev spele en kan dan keike.
tipe is erg moeilik vint ik. moet het nog lere
xxx iris

he Kian

Ik ga ook proberen of ik even kan meekijken vanavond. Ik heb al een plannetje, ik huil nooit in bed alleen als er echt was is. Dus vanavond zet ik het op een brullen en dan mag ik vast wel even naar beneden.

Je staat trouwens erg leuk op de foto.
Dikke kus Tess

Hai Kian,

Mijn mama was er dan wel niet bij op de dierentuindag, maar ik vind jou echt helemaal geweldig ... Jij wordt later vast presentator of zo! En je hebt van die mooie ogen....

Liefs van Isa dv Poppetje71

Yo Kian!

Goed dat jij het vertelt want mama had weer eens niks gezegd. Die wil zeker niet dat ik ga kijken. Gaat ze weer alleen samen met papa doen denk ik.
Nou, ik zal ze leren! Ik drink gewoon mijn fles maar half leeg, dan weten ze dat ik nog wel een keertje kom zeuren, dat doe ik dan als het begint en dan mag ik vast wel even meekijken, want ze gaan me echt niet in bed leggen als ze iets even willen zien...

En mocht het nou niet lukken, dan zijn er boven altijd nog twee tv's. Ik hoop inderdaad wel dat het past, al die mama's en al die konten en al die onderkinnen......

Smakkerd Stef

Terug
Bovenaan