Kiezen keizersnede of natuurlijke bevalling?

moeilijk zeg, ja probeer je hart te volgen, zet anders eens wat voor jezelf op papier (wil wel eens dingen verduidelijken... ik vind een KS doodeng maar alshet moet dan moet het, en zeker als het voordelen heeft voor je kindje, ik heb deze dinsdag een groeiecho omdat ze hem ook te groot vinden en verwachten een 9-10 ponder bij de geboorte tot nu toe en wil graag weten waar ik me op voor moet bereiden en dat het niet straks te groot blijkt te zijn. Want dan moet alles spoed, en is vaak vervelender dan gepland (dan heb je nog een beetje gevoel alsof je er controle op hebt!)

Pffff, belachelijk als mensen het een makkelijke manier vinden. Ik denk dat het helemaal niet makkelijk is, en ook de keus voor een ks is niet makkelijk.

Ik zou ook eigenlijk niet weten wat ik in jou situatie zou doen. Maar ik zou toch wel neigen naar ks! Vooral omdat je kindje al zo groot is!

Succes met je beslissing!!

He bedankt voor al jullie lieve reacties.

Ik vind het ook echt belachelijk dat het de makkelijkste weg word genoemd.Het is dus echt niet de makkelijkste weg dat weet ik nog omdat mijn zoontje ook met een ks is geboren.De ks zelf vind ik geen ramp maar het herstel.Bij mijn zoontje mocht ik na 6 week weer tillen maar de maxi-cosi kon ik gewoon nog niet tillen deed gewoon te zeer.
Wat me nu ook dwars zit is dat mijn zoontje net anderhalf is en nog niet echt zelfstandig.Hij kan wel de trap op als ik achter hem loop maar in en uit zijn bedje lukt gewoon nog niet.En hij moet gewoon in de kinderstoel en dat word ook moeilijk.Zie zon baby weegt niet zoveel maar een peuter wel.Het scheelt wel dat mijn vriend 2 week na de geboorte vrij is en mijn vader en moeder nog jong zijn en vlakbij wonen.Dus om hulp zit ik niet verlegen maar je wilt toch zelf je eigen kind naar bed brengen of in zijn stoel zetten.Maar ja de baby en ik staan nu voorop en mijn zoontje red zich wel dan maar even behelpen.Ik had eerlijk gezegd nog helemaal niet nagedacht over het idee dat de baby vast kan gaan zitten enzo.Alleen maar aan niet vorderende ontsluitiong.Wat mij betreft is de keus duidelijk een ks.

Terug
Bovenaan