kijkoperatie: verslagje!

Wat fijn dat alles meegevallen is en dat het verholpen is door een kleine ingreep. Ga voor je duimen dat je snel goed nieuws komt vertellen hier!

Rust lekker uit!

hey meid, gelukkig zit het er op!! Nu hopen op nog meer goed nieuws!!
Dikke kus Laurie

Wat fijn meid, dat dit goed is gegaan!!! Gelukkig ben je alweer lekker thuis, en kun je aan de klus!! Fijn dat er duidelijkheid is over het vervolg.. Hoop echt dat je snel zwanger mag zijn. Heel veel succes!

@ neomi, voor de test moeten we nog een afspraak maken. We kijken eerst even hoe met mij verder gaat, omdat minj vriend daarvoor een week lang regelmatig een zaadlozing moet hebben (het liefst met mij erbij, haha!) en voor de test 3 dagen geen zaadlozing mag hebben. Dus even kijken wanneer wij weer kunnen klussen! De uitslag horen we 2 dagen later, dus kunnen in diezelfde week een afspraak maken bij de gyn!

Wat een opluchting na vandaag zeg! Heerlijk! Eindelijk het gevoel dat ik dezelfde kansen heb als ieder ander!

Meiden, jullie zet hem op deze maand!

X

Heey meid,

Wat fijn dat je je goed voelt!! Je klinkt ook echt opgelucht! Nou hopen op goed nieuws van de opzwemtest en dat je nu snel zwanger raakt, het is je zo gegund!!!

Veel succes meid!
Liefs ciomama

Wat een goed nieuws!!!!! Er waren dus ècht wel wat dingen die in de weg zaten bij je.... je hoort toch wel eens dat dames dan na zo'n kijkoperatie vrij snel zwanger zijn! Hopelijk jij ook!
Ik ga duimen, voor de komende rondes en de opzwemtest!

en hoe voel jij je nu? Is nu iets later op de avond?
ik hoop nog steeds goed. In ieder geval fijn dat je het hebt gehad... Nu hopen dat je snel zwanger bent. Ik zag dat je ook een verslag had geschreven bij een ander forum. ik denk dat ik mij daar nu ook bij aan ga sluiten... Helaas...
Welterusten voor vanacht,.

Liefs

Ik voel me echt nog steeds kiplekker! Had ik niet verwacht... Als ik puur op mijn gevoel af ga, had ik vandaag wel weer aan de slag gekund! Niet goed voor de wondjes natuurlijk, dus begin lekker dinsdag pas weer

@ Jasch, ook op het andere forum ben je van harte welkom! Niet echt leuk om daar naartoe te moeten verhuizen, maar is ook erg gezellig daar!

Terug
Bovenaan