kijkoperatie

Hallo M,

Fijn voor dat de kijkoperatie over is en dat ze niks gezien hebben. Je bent ws lager suf omdat deze operatie langer duurt dan een curettage. En dat jebuik bol is komt doordat ze gas in je buik hebben gespoten, dan kunnen ze alles goed zien. dat kan nog wel even duren voordat dat in je lichaam is opgenomen. Je kan ook nog last krijgen van je schouders. Omdat het gas omhoog gaat.

Sterkte!!

Gr Ester

hallo allemaal bedankt voor alle reakties.even voor malletje:ik heb wel een hsg gehad,en omdat er nu nog geen "resultaat'is heb ik gevraagd om een kijkoperatie.dit om zeker te weten of alles ok is voordat we evt.het ivf traject ingaan.we hebben nog een tussenstap,nl.veranderen van donor(man is onvruchtbaar,dus donorzaad).hebben tot september om erover na te denken(vakantietijd)en de afspraak met de anathesist is gepland op 25 juli voor een gesprek en daarna wordt de operatie gepland.zie er wel tegenop nl.je weet niet wat je kan verwachten he,en ieder lichaam is toch weer verschillend.maar ja,het is nog niet zover,moet ook nog aan het idee wennen,en ik wilde het zelf dus ff doorbijten .tot zover maar weer.en voor iedereeen stertke en succes gewenst.gr.gp

Terug
Bovenaan